וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "שקלתי ברצינות לחזור למכבי חיפה בקיץ הזה"

קשר ברוז' סיפר בראיון גלוי לתקשורת הבלגית על המחשבות לעזוב אחרי העונה הקשה: "החלטתי שאוכיח לכולם שאני עדיין ליאור רפאלוב. אולי אפילו אחתום על חוזה חדש". זהבי נבחר למצטיין המחזור

אתר רשמי

בווידאו: תקציר הרביעייה של ערן זהבי

העונה החולפת הייתה אולי העונה הקשה ביותר שחווה ליאור רפאלוב במדי קלאב ברוז'. בעיקר בשל פציעות חוזרות, הקשר בן ה-31 ראה הרבה ספסל ומיעט לשחק בקבוצה אליה הצטרף לפני שש שנים. כעת הוא מודה שהיה במגעים עם מכבי חיפה ושקל ברצינות לחזור למועדון נעוריו - עד שהתחרט והחליט להישאר בבלגיה עד תום חוזהו ב-2019.

"היו שיחות עם מכבי חיפה ואני מודה, עברו אצלי מחשבות על עזיבה", אמר אמש (שלישי) לתקשורת הבלגית. "בסופו של דבר החלטתי עם אשתי שנישאר כאן. הייתי לי שיחה טובה עם הבעלים, הם נתנו לי פידבק חיובי, ובזכות זה החלטתי שזה לא הזמן לעזוב. אני מרגיש כאן בבית אחרי כל השנים האלה ועוד לא אמרתי את המילה האחרונה בברוז'. אשמח להוכיח שהעונה שהיכולת שלי בעונה שעברה הייתה מקרית ואשמח אפילו לקבל חוזה חדש. אני רוצה להראות שאני עדיין ליאור רפאלוב".

הקשר הוסיף ש"כשהגעתי לברוז' המטרה שלי הייתה לשחק כאן שנתיים ולהמשיך למועדון גדול יותר, אבל מאז הדברים השתנו. בשלב מסוים הייתי לי הצעה טובה מאוד מסין, אבל החלטתי להישאר. אני לא מתחרט על הבחירות שעשיתי".

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
"אני עדיין ליאור רפאלוב"/GettyImages

* ליגיונר אחר שדווקא כן עבר לסין ודווקא כן מצליח הוא ערן זהבי. אחרי שכבש רביעייה מול ינבאן מתחתית הליגה, נבחר החלוץ הישראלי פה אחד למצטיין המחזור. "ככל שהרוח חזקה יותר, הגלים גבוהים יותר. זהבי נתן עוד הופעה מפעימה על פסגת הגלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקשורת הסינית מתפייטת. זהבי איש המחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully