וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.7: מונאקו מנסה להאריך את חוזהו של קיליאן אמבפה

סגן הנשיא ואדים וסילייב הכחיש את הסיכום עם ריאל מדריד אך הודה: "קיבלנו הצעות גדולות מאוד".מה יגרום לו לעזוב, ומה הסיכוי שיעבור לסיטי? שמועות והעברות נוספות מהעולם - בפנים

אתר רשמי

העברות

* לאחר שהודיעה לפני מספר ימים על החתמתו, סביליה הציגה היום את החלוץ הספרדי נוליטו (30) שהגיע ממנצ'סטר סיטי. השחקן חתם ל-3 שנים תמורת סכום משוער של כ-9 מיליון יורו, וזאת לאחר שנרכש בעונה שעברה על ידי הסיטיזנס ב-18 מיליון.

* השוער הבלגי הצעיר, אלכס קראנינקס שגדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, חתם בספרטה רוטרדאם לשלוש שנים.

* שחקנה הצפון אירי של ברייטון, אוליבר נורווד, הושאל לפולהאם.

עוד בנושא

ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"
דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול
אדרסון הברזילאי, קשר פלמנגו, חשף: התגלה אצלי סרטן האשכים

עדכוני אמבפה

סגן נשיא מונאקו ואדים וסילייב טוען שאף קבוצה לא הגיעה לסיכום עם היהלום בן ה-18, בניגוד לדיווחים ב"מארקה" לפיהם ריאל מדריד כבר סגרה את רכישתו תמורת 180 מיליון יורו. "עדיין לא הגענו לסיכום עם אף קבוצה עליו", אמר, "קיבלנו, עם זאת, כמה הצעות מאוד גדולות. המטרה שלנו נותרה זהה - אנחנו דנים איתו על הארכת חוזהו".

גם מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על החלום להנחית בשורותיה את החלוץ. בדומה לבלאנקוס, גם הקבוצה של פפ גווארדיולה מוכנה לשלם למונאקו כ-180 מיליון יורו תמורתו. פפ גווארדיולה התייחס הלילה לשמועות: "אמבפה הוא שחקן של מונאקו, וניימאר הוא שחקן של ברצלונה. הכל זה תיאוריות על שחקנים ששייכים לקבוצות. עד ה-31 באוגוסט השוק פתוח, ויכול להיות ששחקנים יימכרו, או שלא. למדריד אין יותר ממה שלמנצ'סטר סיטי יש".

בצרפת טוענים שבסביבתו של קיליאן אמבפה "מופתעים והמומים" מהנכונות של מונאקו למכור את השחקן. החלוץ כבר קיבל החלטה עם משפחתו להישאר בקבוצה, וזאת על אף ששחקנים כמו בנג'מין מנדי, ברנרדו סילבה ובקאיוקו נמכרו. אתמול "מארקה" חשף שריאל מדריד סיכמה על רכישתו ב-180 מיליון יורו, והיום "ל'אקיפ" טוען שלמעשה מדובר ב-180 ועוד 20 מיליון יורו על בונוסים, ומאשרים את הטענה שגם סיטי בתמונה ושהשחקן "רוצה לעבוד עם פפ". בסביבתו של אמבפה "מודאגים" מההתנהלות של מונאקו, שמד אחד אומרת שהיא רוצה להשאיר את השחקן ובמקביל מנהלת מגעים למכירתו כשהיא "מנצלת חלון העברות משוגע במיוחד". כמו כן, העובדה שהשחקן לא קיבל הצעה להארכת חוזה ושמונאקו מכרה שחקנים בכירים גורמת לשחקן לחשוב בחיוב על עזיבה.

מנגד, הטענה היא שלא ברור אם אמבפה אכן יעבור לריאל מדריד, כי אביו עדיין מצפה שאם הוא יגיע, ריאל תפנה לו מקום ותשחרר אחד מהשלישייה רונאלדו-בייל-בנזמה. לאמבפה חשוב לשחק באופן קבוע, כדי לשמור על מקום בנבחרת צרפת לקראת מונדיאל 2018. פ.ס.ז' הייתה בתמונה, אבל כעת מאמציה מופנים לניימאר. אם הוא יישאר בברצלונה, היא תחזור להתמקד באמבפה. החלוץ רצה לשחק בליברפול, גם בזכות חיבתו ליורגן קלופ, אך מבין שאין לה תקציב.

"מארקה", שדיווח על ה"סיכום", טוען שמאמן ריאל זינדין זידאן עודכן על ידי הנהלה בהתקדמות "מבצע אמבפה" בפגישה משולשת עם פלורנטינו פרס והמנהל המקצועי חוסה אנחל סאנצ'ס שארכה חצי שעה. זידאן יהיה זה שיידרש למצוא פתרון מקצועי, כי בקבוצה יודעים ש"אם אמבפה יגיע, שחקן בכיר יצטרך לעזוב". על השער של "אס" היום נטען שוב שז'וזה מוריניו "רודף אחרי גארת' בייל".

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
מונאקו רוצה לנצל את השוק המשוגע. אמבפה/רויטרס

שמועות

* מאמן אברטון רונאלד קומאן הודה: "אני משוכנע ב-100 אחוז שרוס בארקלי יעזוב אותנו בקיץ. הצענו לו חוזה חדש, הוא סירב ואמר שהוא מחפש אתגר חדש".

* עוד שחקן מונאקו בדרך לפרמיירליג: באנגליה טוענים שארסנל קרובה מאוד להשלים את החתמתו של תומא למאר, תמורת 50 מיליון יורו. סגן נשיא מונאקו טען שיישאר, כמו גם פאביניו.

* המרדף של ליברפול אחר וירג'יל ואן דייק נמשך, ובסביבתו של הבלם טוענים שעד לסיום החלון הבלם של סאות'המפטון ילבש את האדום של מרסיסייד.

אבל זה לא יהיה קל. "סקיי" מדווח שצ'לסי עדיין רוצה ארבעה שחקנים, ו-וירג'יל ואן דייק הוא אחד מהם. אחרי שקנתה את מוראטה, בקאיוקו ורודיגר, האלופה רוצה את אלכס סנדרו (מגנה השמאלי של יובנטוס), אנטוניו קנדרבה (קשר אינטר) ופרננדו יורנטה (חלוץ סוונסי).

* רומא כבר סיכמה את התנאים מול ריאד מחרז, אך סירובה של לסטר סיטי לשחרר את השחקן גרם למנהל המקצועי של הג'לארוסי, מונצ'י, לחשוב על אופציות אחרות. הספרדי הפנה את תשומת הלב שלו לשחקן ברצלונה, מוניר, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בוולנסיה, ומוכן להציע תמורתו 25 מיליון יורו. עם זאת, בארסה מרגישה שמוניר שווה יותר, ומחכה להצעה גבוהה יותר.

* יובנטוס מאמינה שתצליח להנחית בסופו של דבר את אמרה ג'אן במחיר מציאה. ליברפול רודפת בכל הכוח אחר נאבי קייטה, והקשר הגרמני עוד לא חתם על חוזה חדש במועדון.

* רנאטו סאנצ'ס מעוניין לעזוב את באיירן מינכן, כאשר מילאן ומנצ'סטר יונייטד הן המועמדות הבולטות לקלוט אותו תמורת סכום המוערך ב-48 מיליון יורו.

* אחרי שכשלו המגעים להחתמת ריקרדו פריירה, טוטנהאם שוקלת ללכת על ג'רמי טוליאן, מגנה בן ה-22 של הופנהיים.

* ארסנל צפויה לספוג הפסד כספי לא קטן מעזיבת לוקאס פרס. שנה אחרי שרכשו אותו מלה קורוניה תמורת 20 מיליון יורו, התותחנים צפויים למכור אותו חזרה לגליסיאנים תמורת חצי מהסכום.

* הוועדה למלחמה בשחיתות באיטליה (אנטי מאפיה) חוקרת את הניסיון של הנהלת גנואה למכור את המועדון, בחשד שמדובר בניסיון להלבנת כספים: "יש ראיות למעורבות של גורמי פשיעה".

* חאמס רודריגס על באיירן מינכן: "זו קבוצה לא פחות גדולה או טובה מריאל מדריד. יש בה לא פחות כוכבים, האיכות שלה דומה". לידיעה המלאה

* ולסיום, ז'וזה מוריניו, מאמן הקבוצה שהוציאה בשנתיים האחרונות סכומי עתק על שחקני רכש, שולח האשמות: "כל מועדון מביא שחקנים טובים, כל מועדון משקיע הרבה כסף, ויש מועדונים שמשלמים יותר מדי והם יוצרים שוק מוזר מאוד, שאיבד שליטה".

שחקן מונאקו תומא למאר. רויטרס
עוד שחקן מונאקו בדרך לאנגליה? תומא למאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully