וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול

החיזוק שישאיר את ניימאר? ברדיו קטלוניה מדווחים שבארסה האיצה את המגעים עם כוכב ליברפול, שמצידה הסכימה להיכנס למו"מ על מכירתו. הערכה: הקטלאנים מציעים 80 מיליון יורו עבור הקשר

יח"צ - חד פעמי

בזמן שברצלונה נאבקת כדי להשאיר בשורותיה את ניימאר, מאחורי הקלעים נרקמת לה עסקה גדולה מאוד לצירוף ברזילאי אחר. ברדיו קטלוניה, מקור אמין בדרך כלל, מדווחים שהקטלאנים כבר סגרו את תנאיו של פיליפה קוטיניו וכעת מנהלים מו"מ עם ליברפול על רכישתו של הכוכב הברזילאי.

עוד בנושא:

בברזיל טוענים: "90% שניימאר יישאר בברצלונה בעונה הבאה"
אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"
סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"

שחקני נבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, ניימאר. רויטרס
ישתפו פעולה גם בברצלונה? קוטיניו וניימאר/רויטרס

על פי הדיווחים שמגיעים מספרד נציגים של בארסה כבר נמצאים בליברפול וצפויים להיפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון האנגלי כדי לדון בתנאי העסקה. הטענה היא שהמועדון האנגלי כבר נתן את הסכמתו להיכנס למו"מ ובארסה מצידה ממהרת לבצע את העסקה כדי לשכנע בכך את ניימאר חברו הטוב להישאר במועדון ולא לעבור לפריס סן ז'רמן.

פרטי ההצעה של ברצלונה לא פורסמו, אך הדיבורים כרגע הם על 80 מיליון יורו פלוס בונוסים גדולים כפי שעשה המועדון בעסקת נלסון סמדו, או לחילופין 60 מיליון יורו פלוס העברתו של ארדה טוראן, הקשר הטורקי ממנו המועדון מנסה להיפטר אך האנגלים פחות בעניין שלו. יש לציין גם כי ג'וזפ ברתומאו נשיא המועדון הקטלאני דוחף לעסקה גדולה גם כדי לא לאבד את ניימאר אך בעיקר כדי לבסס את מעמדו שנשחק מאוד בשנה האחרונה בעקבות איבוד האליפות לריאל מדריד והרכש הכושל בקיץ הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully