וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו חתם לשנתיים בהפועל תל אביב: "שמח להגיע למועדון גדול"

25.7.2017 / 19:01

אחרי מסכת השחרורים, האדומים הודיעו על החתמה ראשונה וצירפו את פורוורד הפועל ירושלים שהצטיין בעונה החולפת באילת. מנקו: "לא יכול לחכות לפתיחת האימונים". פרנקו: "שחקן רעב וצעיר"

הפועל תל אביב ביצעה היום (שלישי) החתמה ראשונה לקראת העונה שפתח כשצירפה לשורותיה את רפי מנקו. הפורוורד, ששייך להפועל ירושלים והצטיין בהפועל אילת בעונה החולפת, חתם על חוזה לשנתיים עם אופצית יציאה של שני הצדדים בסיום העונה הראשונה.

מנקו, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ושימש כקפטן נבחרת העתודה, שיחק בשנים האחרונות בהפועל ירושלים, גלבוע/גליל ואשתקד ב-26 משחקיו באילת רשם הפורוורד 9.4 נקודות ב-40% מחוץ לקשת, והוסיף יותר משישה כדורים חוזרים וחטיפה בממוצע למשחק. מנקו אף זכה בתואר הישראלי המצטיין של חודש מארס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרף לאדומים. רפי מנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לשוב ולשתף פעולה עם רפי. רפי מייצג בעיני את מה שאנחנו רוצים לראות בהפועל, כשחקן צעיר, לוחם ורעב להצלחה, שחקן שמשחק עם המון לב ונשמה, וכזה שנותן מעצמו לטובת הקבוצה, ולטובת הקהילה האדירה שהקבוצה הזו שייכת לו. רפי מצטרף לבסיס ישראלי נהדר, ויחד נעשה את המיטב לבנות את הפועל חזקה ככל שנוכל".

רפי מנקו אמר: "אני שמח להגיע למועדון גדול עם קהל חם ומאמן שאני מכיר ומעריך. אני יודע שמצפים ממני להיות אפילו טוב יותר מהעונה החולפת, ואני לא יכול לחכות לתחילת האימונים. אעבוד קשה בכל אימון ובכל משחק למען הקבוצה".

מנקו הוא שחקן החיזוק הראשון של הפועל תל אביב הקיץ, כאשר עד כה הקבוצה התמקדה בשחרור שחקנים. נכון לעכשיו, רק רביב לימונד, אדריאן בנקס, תומר גינת, צוף בן משה ודניאל איידן חתומים בקבוצה. בן משה וגינת סוחבים פציעות, האחד מנבחרת העתודה והשני מהנבחרת האולימפית, והם מושבתים בשלב זה. כמו כן, בקבוצה יקבלו בקרוב החלטה בנוגע לעתידו של אלאנדו טאקר.

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully