וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תאיץ את המגעים לצירוף אלחמיד לאחר המפגש מול לודוגורץ

25.7.2017 / 17:45

האלופה כבר תכננה לחדש את המגעים רק בינואר, אך החליטה לעשות ניסיון נוסף לצרף את שחקן מ.ס אשדוד כבר עתה. אליניב ברדה ייכלל בסגל ללודוגורץ, אך לא צפוי לפתוח. מהראן ראדי צפוי להחליף את מיכאל אוחנה (ד', 20:00, ספורט 1)

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת המפגש מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מול אלופת בולגריה, לודוגורץ רזגארד. האלופה ערכה מסיבת עיתונאים אליה הגיעו ברק בכר ושיר צדק.

עוד בנושא

בן שהר ימתין עם הניתוח ויחל בהליך השיקום בלעדיו
מכבי נתניה לא מרוצה מהבלם תומאס-יול נילסן ופועלת כדי לשחררו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
מתכונן לרגע האמת. ברק בכר/יוסי ציפקיס

ברק בכר אמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד חזקה עם ניסיון באירופה ששיחקה בליגת האלופות. כשעולים על המגרש אפשר לאזן את יחסי הכוחות. אנחנו מתכוננים ליריבה ונקווה לעשות את המשחק הטוב שלנו מול הקהל".

המאמן התייחס לעובדה שקבוצתו סופגת שערים במצב של יתרון: "כל משחק לגופו, ברגע שאתה מוביל 0:2 אז מן הסתם אתה מרגיש בטוח בעצמך ומוריד את הרגל מהגז. מול קבוצה ברמה יותר טובה אתה מרים את עצמך. היו דברים טובים מול הונבד ופחות טובים ונצטרך לעשות התאמות כי אנחנו משחקים מול קבוצה יותר טובה".

על אליניב ברדה: "הוא התאמן אתמול כרגיל ואמור להיות בסגל". על החלוץ החדש תומאש פקהארט: "אני שמח שצירפנו חלוץ שבאמת רצינו אבל המשחק מול לודוגורץ יותר חשוב ורוצה להתרכז רק בזה".

על מוחמד גדיר שצפוי לפתוח במקום בן שהר הפצוע: "הוא חלק חשוב מחר במשחק והוא ישחק, אבל יש עוד עשרה שחקנים לידו שיצטרכו לתת יותר".

שיר צדק: "לא אכפת לי שהקבוצה היריבה תבקיע ארבעה שערים ואנחנו נעלה. ברור שאנחנו צריכים להשתפר במשחק ההגנה שלנו כדי להיראות יותר טוב. הראו לנו כמה סרטונים של לודוגורץ, אנחנו מכירים את כולם. תמיד יש לחץ לקראת משחקים כאלו ומי שלא יודע להתמודד עם לחץ לא נמצא במקום הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם שחקן הקבוצה שיר צדק. יוסי ציפקיס
ברק בכר ושיר צדק/יוסי ציפקיס

לאחר צמד המשחקים מול לודוגורץ, באר שבע תנסה להאיץ את המגעים לצירוף שחקנה של מ.ס אשדוד, חאתם עבד אלחמיד. בקבוצה סימנו את השחקן כרכש פוטנציאלי, אך בשיחות עם ראשי אשדוד התבהר שכרגע אין כוונה למכור אותו, מה שגרם לאלופה לכוון את חידוש המגעים לעבר חודש ינואר.

אלא שבשבוע האחרון, לפי גורמים המעורים בפרטים, מנסים בבאר שבע לחדש את המגעים בכל זאת, כבר במועד ההעברות הנוכחי. שיחה בין ראשי שני המועדונים תתקיים בקרוב בניסיון להשלים את העסקה. אלחמיד משחק בעמדת הבלם, אך יכול להיות מתופקד גם כמגן בשני הצדדים או כקשר אחורי ובצוות המקצועי של באר שבע רוצים מאוד לראות שחקן ורסטילי כמוהו מצטרף.

לפי התרגולים לקראת המשחק מול לודוגורץ, נראה כי בכר יערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בגומלין מול הונבד בשבוע שעבר. בחוד יעלה מוחמד גדיר, שיחליף את בן שהר הפצוע. מהראן ראדי צפוי לפתוח על חשבון מיכאל אוחנה. תומאש פקהארט, הרכש הצ'כי, ערך אימון בכורה, אך לא צפוי להיות בסגל. הוא אומנם נרשם למשחק, אולם ההערכה היא כי בכר לא יכליל אותו מהר כל כך בסגל. השחקנים התבשרו שהסגל יפורסם להם רק מחר, עם הכינוס. מי שכן ייכלל בו הוא אליניב ברדה, שערך הערב עוד אימון והודיע לצוות הרפואי והמקצועי שהוא כשיר. ברדה לא צפוי לפתוח והוא ישמש כאופציה התקפית מהספסל. כל הכרטיסים למשחק מחר נמכרו והאצטדיון יהיה מלא.

הרכב משוער: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, מוחמד גדיר.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא יפתח. ברדה/יוסי ציפקיס

לודוגורץ, אלופת בולגריה בשש השנים האחרונות, בעיקר מוטרדת מהחום הכבד בישראל ואנשיה משוכנעים כי הדבר מעניק יתרון להפועל באר שבע. המאמן גיורגי דרמנז'ייב אמר במסיבת העיתונאים בטרנר: "אנחנו לא רגילים למזג האוויר הזה. חם פה מאוד ויהיה לנו לא פשוט, אבל אנחנו מקצוענים ונצטרך להתמודד עם זה. הפועל באר שבע קבוצה טובה ויש לנו הרבה כבוד אליה, אבל גם אנחנו רוצים לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות. אין כאן פייבוריטית, הכול פתוח".

הקבוצה הבולגרית לא ניצחה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה, אם כי ארבעה מהם הסתיימו בתיקו. לוקאס סאשה, אקס הפועל תל אביב, צפוי לפתוח שוב כמגן ימני בהרכב רווי הזרים של דרמנז'ייב. רק בולגרי אחד, הקפטן הוותיק סבטוסלב דיאקוב, יהיה בהרכב, אם לא מחשיבים את מרסליניו הברזילאי שהספיק להתאזרח.

את המשחק תנהל רביעייה יוונית, בראשות השופט חרלמבוס קלוגרופולוס בן ה-34.

הרכב משוער לודוגורץ: חורחה ברואון, לוקאס סאשה, קוסמין מוצי, איגור פלסטון, נתנאל פימיינטה, סבטוסלב דיאקוב, אניסה, מרסליניו, וונדרסון, ז'ונתן קאפו, קלאודיו קשרו.

תומאש פקהארט הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
פקהארט עורך אימון בכורה בבאר שבע/יוסי ציפקיס
אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
באר שבע בונה עליו. וואקמה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully