וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אולכסנדר ציבולניק עשוי להצטרף. גורדנה בספק גדול לזניט

הקשר האחורי (24), שרשם תשע הופעות בנבחרת הצעירה של אוקראינה ושיחק בעונה האחרונה בצ'רקסי דניפרו מהליגה השנייה, עשוי להגיע לזהובים כשחקן חופשי. גורדנה סובב את הקרסול וייבדק

רועי גורדנה בני יהודה. לירון מולדובן
בעיה לא פשוטה. רועי גורדנה/לירון מולדובן

יומיים לפני המשחק הראשון של בני יהודה מול זניט סנט פטרסבורג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, רועי גורדנה נפצע במהלך אימון הבוקר (שלישי). הקשר סובב את קרסולו ויעבור בדיקות ביומיים הקרובים כדי לאבחן את חומרת הפציעה. בכל מקרה, נראה כי גורדנה לא יוכל לשחק מול הרוסים, מה שיוצר בעיה לא פשוטה למאמן יוסי אבוקסיס.

בינתיים, בתקשורת האוקראינית נטען כי הקשר אולכסנדר ציבולניק עשוי להצטרף למחזיקת הגביע הישראלית. ציבולניק בן ה-24, קשר אחורי שרשם תשע הופעות בנבחרת הצעירה של אוקראינה והשתייך לדינמו קייב החל מ-2013, העביר את העונה האחרונה בצ'רקסי דניפרו מהליגה השנייה. הוא פתח בהרכב ב-30 משחקי ליגה, בישל שער אחד וספג שישה כרטיסים צהובים. לפני כן שיחק 51 פעמים בקבוצת המילואים של דינמו קייב.

ציבולניק סיים את חוזהו בדניפרו ויכול להצטרף לבני יהודה כשחקן חופשי. לכתומים יש מקום לשלושה שחקנים זרים נוספים (לצד אמיליוס זובאס, נריוס ולסקיס ומאוויס צ'יבוטה), שכן אנטוניו מרשיץ' לא נמצא בתוכניות למרות החוזה בו הוא מחזיק לשנתיים נוספות.

חברת הנדל"ן הבינלאומית HAP תהיה הספונסרית הראשית של בני יהודה בעונה הקרובה, עם אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת. במסגרת הסכם החסות, הקבוצה תקבל תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי. בנוסף מתכוונת HAP לתמוך ולסייע לקהילה בשכונת התקווה, עם דגש על אוכלוסיית הילדים.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: אדי גוטליב לא יצורף, כל הסיבות מאחורי ההחלטה הדרמטית
שחקני בני סכנין זועמים על המסע ליוון: "תחושה של חופשה"
"חוק משה מישאלוב": האם כנסת ישראל תמגר את קבוצות מנודים?

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully