וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר ימתין עם הניתוח ויחל בהליך השיקום בלעדיו

25.7.2017 / 12:47

החלוץ ינסה לעבור את השיקום ללא התערבות כירורגית, אך אם לא יחול שיפור במצבו בשבועיים הקרובים ינותח בכל זאת. אופטימיות לגבי הכללתו של ברדה בסגל ללודוגורץ. ראדי צפוי לשוב להרכב

קובי אליהו

חלוצה של הפועל באר שבע בן שהר קיבל החלטה להתחיל בשיקום מהפציעה שלו ללא ניתוח ורק לאחר התחלת ההליך יחליט אם לעשות ניתוח או להמשיך בשיקום ללא התערבות כירורגית.

אחרי סבב של בדיקות ופגישות עם רופאים החליט שהר לנקוט בגישה שדוגלת בשיקום ללא התערבות של מנתח כשההחלטה היא להתחיל היום בתהליך. בשבועיים הראשונים רוב השיקום הוא אינו מאסיבי ולאחר תקופה זו, אם יראה החלוץ שאין שיפור במצבו הוא יפנה באופן מידי לניתוח. בכל מקרה שהר צפוי להיעדר כמה חודשים מהמגרשים.

עוד בנושא
מכבי נתניה לא מרוצה מהבלם תומאס-יול נילסן ופועלת כדי לשחררו
שחקני בני סכנין זועמים על המסע ליוון: "תחושה של חופשה"
"חוק משה מישאלוב": האם כנסת ישראל תמגר את קבוצות מנודים?

בן שהר, שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
בכל מקרה ייעדר מהמגרשים כמה חודשים. שהר/GettyImages

בעניין אחר, בקבוצה אופטימיים לגבי הסיכויים שאליניב ברדה ייכלל בסגל למפגש מול לודוגורץ (20:00, ספורט 1). ברדה ערך אימונים עם הקבוצה אך באופן זהיר יותר כשבמשחקונים תורגל כשחקן חופשי בחלק ההתקפי וההערכה היא שיהיה כשיר. עם זאת, החלטה הסופית בנושא תתקבל היום לאחר האימון המסכם.

לגבי ההרכב, לפי התרגולים האחרונים של המאמן ברק בכר עושה רושם שמהראן ראדי יחזור להרכב. זאת כפי הנראה על חשבונו של מיכאל אוחנה. גם בעניין זה ההכרעה תיפול בתום האימון המסכם בשעות הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully