וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: "90% שניימאר יישאר בברצלונה בעונה הבאה"

תפנית: העיתונאי שחשף ראשון את המגעים של הכוכב הברזילאי עם פריס סן ז'רמן, טוען שבארסה הצליחה לשנות את דעתו. בצרפת טוענים: בגלל ניימאר דני אלבס דחה את סיטי ובחר בפ.ס.ז', הוא רוצה גם את קוטיניו

יח"צ - חד פעמי

עוד יום חלף, והסיפור הגדול בכדורגל העולמי ממשיך להיות עתידו של ניימאר, והמעבר האפשרי לפריס סן ז'רמן. ב"ספורט" מדווחים הבוקר (שלישי) כי דעתו של כוכב ברצלונה אולי השתנתה בימים האחרונים, זאת בשל הלחץ שמופעל עליו משחקני ואנשי המועדון במהלך מסע ההכנה בארצות הברית.

"ייתכן והלחץ מחדר ההלבשה הוא זה שיכריע בסופו של דבר", נכתב בדיווח. "זה מתחיל עם ארנסטו ואלוורדה, שלא היסס להסביר לניימאר שהוא רואה בו שחקן מפתח. גם שאר חלקי ה-MSN תרמו. ליאונל מסי ולואיס סוארס הזכירו לברזילאי שביחד הם ההתקפה הטובה ביותר בעולם והוא חלק שווה בכך. ואז הגיע המשחק מול יובנטוס: ניימאר כבש צמד ממהלכים שהחלו אצל מסי, והארגנטינאי אף חלק איתו את מלאכת הבעיטות החופשיות. לשמחת כולם, נראה שהצעת הכדורגל של ברצלונה מנצחת את ההצעה הכספית העצומה של פריס סן ז'רמן".

במסגרת ניסיונות השכנוע להשאירו, ברצלונה אמרה לניימאר שתנסה לצרף את חברו הטוב מנבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו. בספרד טוענים כי ראשי המועדון הקטלאני כבר נפגשו עם נציגי ליברפול, כמו גם עם סוכניו של הקשר הנהדר. ברצלונה עשויה להציע עבורו 100 מיליון יורו.

ואכן, בהמשך היום הזה הגיע חיזוק אמין לדיווחים וההערכות שניימאר יישאר בברצלונה. מרסלו בכלר, העיתונאי שחשף את המגעים של ניימאר עם פריס סן ז'רמן, טוען כי כעת המצב השתנה ו-90 אחוז שהברזילאי יישאר בברצלונה חרף החיזורים והחוזה שהיה לו מול הצרפתים. "לא יודע איך הם עשו את זה, אבל ברצלונה הצליחה לשנות את דעתו של ניימאר", טוען בכלר. ייתכן מאוד שהלילה נקבל תשובה סופית לסאגה הזו כאשר ניימאר ידבר לראשונה לפני המסע"ת שתערוך הקבוצה הלילה (00:30).


עוד בנושא:

אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"
סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"
כריסטיאנו רונאלדו: "יהיה טוב אם נזכה בתארים גם השנה"

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
מה יוליד יום? ניימאר/AP

אולם, ב"לה פריזיאן" הצרפתי מפרסמים היום דיווח שונה ומעניין שלפיו ניימאר כבר העביר לפ.ס.ז' את רשימת השחקנים שאותם הוא מעוניין לראות משחקים לצידו בקבוצה בעונה הקרובה. לפי הדיווח השחקן הראשון שניימאר ביקש לשחק איתו הוא דני אלבס, אותו הוא מגדיר כ"אחיו הגדול". זו גם הסיבה שאלבס הבריז ברגע האחרון למנצ'סטר סיטי ועבר בסופו של דבר לפריס משום שהוא ידע כבר על תוכניותיו של ניימאר להצטרף לפריס.

עוד שחקן שניימאר ביקש מפריס להחתים הוא פיליפה קוטיניו כוכבה של ליברפול שנחשב לחברו הטוב ומשחק איתו בכל הנבחרות של ברזיל. קוטיניו, כך על פי הדיווח, יקר מדי עבור פריס שצריכה לעמוד גם בחוקי הפייר פליי של פיפ"א ואי לכך הקבוצה מנסה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס שגם הוא קרוב מאוד לניימאר. שחקן נוסף אותו ביקש ניימאר להשאיר הוא לוקאס מורה, הקיצוני המצוין שהתנדנד בעונה שעברה בין ההרכב לספסל אצל אונאי אמרי ושיתף פעולה בעבר עם ניימאר בנבחרות הצעירות של ברזיל.


על פי "רדיו מונטה קרלו", ניימאר ביקש מפריס סן ז'רמן ביטחונות כדי להבטיח שמועדון הפאר יהיה מסוגל לשלם את 222 מיליון היורו לברצלונה, כמו גם את משכורת העתק המובטחת לו, זאת בצל חוקי הפייר פליי של אופ"א.

נשיא ליון ז'אן מישל אולאס התייחס לעסקת הענק מיליון היורו, וטען כי היא תהיה מסוכנת לכדורגל הצרפתי. "אני לא חושב שזה יהיה חיובי עבור הכלכלה הצרפתית. אם מדובר באיזון כלכלי, אני חושב שזה יהיה מסוכן מאוד. אנחנו לא באנגליה, שם יש זכויות שידור של 3 מיליארד יורו. אבל אנחנו בחברה חופשית, שכל אחד יעשה מה שטוב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully