וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו: "עבדתי מגיל 11 להגיע לפה, רוצה לנצל את ההזדמנות"

הרכש הנוצץ של מנצ'סטר יונייטד הכחיש כי פוגבה שכנע אותו להגיע: "היינו בחופש יחד, החלטתי לבד", והתנער מההשוואות לדרוגבה: "אנחנו שונים לגמרי, רוצה ליצור את ההיסטוריה של עצמי"

צילום מסך

בקיץ שבו הכסף נשפך באירופה כמו מים, בעיקר בקרב קבוצות הליגה האנגלית, רומלו לוקאקו הוא ההעברה היקרה ביותר (בינתיים) וגולת הכותרת בדרך החדשה שמנסה ליצור ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. החלוץ עבר לשדים האדומים תמורת 85 מיליון יורו, אחרי שכבש 25 שערים בעונה החולפת עבור אברטון והפך לזר הראשון בתולדות הפרמיירליג שמגיע ל-80 שערי ליגה לפני יום הולדתו ה-24.

"אני לא יכול להגיד שאני החבילה השלמה", הודה בראיון ל-BBC, "יש לי עוד הרבה עבודה ואני שמח מכך, כי זה אומר שיש לי עדיין לאן להתקדם ולהשתפר". הבלגי נשאל על ההשוואה בינו לבין דידייה דרוגבה וענה: "אנחנו שחקנים שונים לגמרי. דרוגבה שיחק יותר כשחקן מטרה, אני מעדיף את הכדור ברגל. אני רומלו לוקאקו, אני רוצה ליצור את ההיסטוריה של עצמי".

עוד בנושא

צ'ק פתוח: מירוץ החימוש באירופה בשיאו, קבלו תמונת מצב עדכנית
מנצ'סטר סיטי השלימה את רכישתו של בנג'מין מנדי ב-52 מיליון ליש"ט
יובנטוס השלימה את רכישתו של פדריקו ברנרדסקי ב-40 מיליון יורו

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, רומלו לוקאקו. רויטרס
מוריניו היה המשכנע. לוקאקו עם פוגבה/רויטרס

בימים שלפני ההכרזה על מעברו של לוקאקו, הוא בילה בחופשה עם שחקן יונייטד פול פוגבה, ובתקשורת נטען שהקשר הצרפתי הוא זה ששכנע אותו להגיע. "בסך הכול היינו בחופש יחד. לקחתי את ההחלטה לבד", אמר החלוץ, "השיחה שהייתה לי עם מוריניו היא זו ששכנעה אותי הכי הרבה. הוא סיפר על התוכניות שלו לגבי בניית הסגל והוא רצה שאהיה חלק מזה. יהיה טוב לחזור לעבוד יחד איתו".

כבר כשהיה בן 16 לוקאקו ערך את הופעת הבכורה שלו באנדרלכט, ושנה לאחר מכן כבר זכה באליפות ובמלכות השערים בבלגיה. "עבדתי כדי להיות מקצוען מאז הייתי בן 11", סיפר, "תמיד רציתי לזכות בכמה שיותר תארים ולשחק במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד. אני רוצה לנצל את ההזדמנות עד תום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully