וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא מרוצה מהבלם תומאס-יול נילסן ופועלת כדי לשחררו

24.7.2017 / 21:51

בקרב העולה החדשה יש חוסר שביעות רצון מיכולתו של הבלם הדני (27), שחתם בסוף יוני ושבוע לאחר מכן כבר רצה לעזוב. נמשכים המאמצים לצירוף חלוץ זר, המועמד המוביל: אלחסן קייטה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

האם מכבי נתניה תשחרר זר אחד עוד לפני תחילת העונה? בקבוצה יש חוסר שביעות רצון מיכולתו של הבלם הדני תומאס יול-נילסן, שחתם לעונה אחת בסוף חודש יוני ושבוע לאחר מכן כבר הביע את רצונו לעזוב. השחקן בן ה-27, עליו תכננה העולה החדשה לבנות את ההגנה שלה, התקשה להתאקלם ואכזב במחנה האימונים בפולין. נתניה כבר החלה בפעולות כדי להתיר את ההסכם בין הצדדים ולשחררו מהסגל.

במקביל, נמשכים המאמצים לצרף חלוץ זר, כאשר המועמד המוביל הוא אלחסן קייטה בן ה-25, חלוץ נבחרת גינאה ששיחק בחצי העונה האחרונה במאריטימו הפורטוגלית (ארבעה שערים ב-11 משחקי ליגה). בין הצדדים מתקיים משא ומתן, אך עד כה לא הושג סיכום. בנתניה מקווים כי יוכלו לצרף חלוץ עוד לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו. הקבוצה חופשית בשבת ותפתח את העונה במחזור השני שייערך באמצע השבוע הבא.

נתניה קיימה עד כה שני משחקי הכנה בפולין: בראשון סיימה ב-1:1 מול פוגון שדלצה ובשני הפסידה 2:1 לגורניק לצ'נה. מחר תחתום את המחנה עם משחק מול אנרגיה קוז'ניצה החובבנית.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה תוכל לדרוש על גיא מלמד יותר מ-300 אלף יורו
אמא של ערן זהבי: "אני אמרתי לערן: תעלה על המטוס לסין"
הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק: ברנקו מיכאלוביץ' חתם

בלם מכבי נתניה תומאס יול-נילסן. "פייסבוק רשמי מכבי נתניה", ראובן קסטרו
המגעים כבר החלו. יול-נילסן/ראובן קסטרו, "פייסבוק רשמי מכבי נתניה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully