וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תוכל לדרוש על גיא מלמד יותר מ-300 אלף יורו

24.7.2017 / 17:07

מההסכם שהגיע לידי וואלה! ספורט עולה: המועדון מחויב לנהל מו"מ על הצעה של 300 אלף יורו, אך יוכל לדרוש כל סכום בתנאי שיפריש מחצית מההפרש לשחקן: "נוכל למכור אותו בכל סכום". אימון: הקבוצה ניצחה 0:1 את בלדייספור. סולומון כבש, זעם על השופט

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. ברני ארדוב
"אף אחד לא יתחייב שהוא ישוחרר תמורת 300 אלף יורו". מלמד/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה תוכל לדרוש יותר מ-300 אלף יורו תמורת העברתו של גיא מלמד לקבוצה אחרת, כך עולה מתוך פרטי החוזה של השחקן שהגיעו לידי וואלה! ספורט. על פי הסעיף בחוזה, "מכבי פתח תקוה תהיה מחויבת לנהל משא ומתן למכירתו של השחקן אם תוגש הצעה של החל מ-300 אלף יורו. כל סכום כזה יתחלק שווה בשווה בין המועדון לשחקן". מפרטי ההסכם עולה כי פתח תקוה תוכל למכור את מלמד גם בסכום נמוך מ-300 אלף יורו, אבל אז מלמד יקבל את ההפרש בין 200 אלף יורו לבין סכום המכירה. כלומר, אם פתח תקוה תמכור את מלמד ב-200 אלף יורו, השחקן עצמו לא ירוויח מהמכירה, ואם תמכור אותו ב-300 אלף יורו, השחקן ירוויח 100 אלף יורו והקבוצה תרוויח 200 אלף יורו בלבד. על פי החישוב הזה, למכבי פתח תקוה אין עניין למכור את השחקן ב-300 אלף יורו, משום ש-200 אלף יורו יניבו הכנסה שווה. עוד נכתב בהסכם, כי אם השחקן יימכר בסכום של מעל 300 אלף יורו, מחצית מההפרש בין הסכום הזה לבין סכום הקניה יתחלק בין השחקן למועדון (זאת בנוסף ל-100 אלף היורו שכבר הבטיח).

"מפרטי ההסכם בין המועדון לשחקן עולה כי נוכל למכור את מלמד בכל סכום שנרצה. אף אחד לא יתחייב שהוא ישוחרר תמורת 300 אלף יורו", אישרו היום (שני) בפתח תקוה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי ויטסה ארנהם ומכבי תל אביב מנהלות מגעים עם נציגיו של השחקן בנוגע לאפשרות שיצטרף הקיץ. ג'ורדי קרויף אף הפעיל לחץ על השחקן לעבור. גם מכבי חיפה והפועל באר שבע הוזכרו לאחרונה כמועמדות לקלוט אותו. "כל קבוצה שתרצה את מלמד תצטרף לשבת עם אבי לוזון ושינו זוארץ ולנהל משא ומתן", הסבירו במועדון.

ומה קורה באוסטריה? מכבי פתח תקוה נעלה את מחנה האימון שלה הערב (שני) עם ניצחון שלישי ברציפות במשחק מול בלדייספור הטורקית, שסיימה במקום השביעי בארצה בעונה שעברה, בניצחון של 0:1. את השער כבש מנור סולומון בדקה השביעית. קובי רפואה פתח במערך הרגיל שלו, עם סולומון ורישאר סומא כשחקני כנף. ז'ואן מרסיאל ותומאש סיבוק פתחו יחד במרכז ההגנה. קודם לכן, הקבוצה של קובי רפואה כבר ניצחה 1:2 (פירס בפנדל, אהדנני) את אריס לימאסול במשחק הראשון, ומחצה ביום שישי 0:3 את את זלאגרסגי ההונגרית, משערים של רישאר סומא, יובל אבידור ולידור כהן בפנדל.

בסיום המשחק כעסו אנשי פתח תקוה על השופט, זאת בטענה שקיפח אותם לאחר עבירות גסות שביצעו השחקנים הטורקים. בקבוצה ציינו כי מיד בסיום המשחק שוחחו עם השופט וההדורים יושרו. "היה משחק ברמה גבוהה" סיפרו בפתח תקוה. "יש שביעות רצון משחקני הרכש הישראלים והזרים. צחי גיגי הוכיח במחנה שיש על מי לסמוך בשער".

ההרכב שפתח: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'ואן מרסיאל, נאור פסר, רומאריו פירס, יובל שבתאי, לירוי צעירי, מנור סולומון, רישאר סומא, לידור כהן. כמו כן, במשחק שותפו אורי מגבו, עומר דנינו, עידן אהדנני, גל לוי ותאי בריבו.

עוד בנושא:

אמא של ערן זהבי: "אני אמרתי לערן: תעלה על המטוס לסין"
הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק: ברנקו מיכאלוביץ' חתם
בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה עשוי להיות מתורגל כבלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully