וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי השלימה את רכישתו של בנג'מין מנדי ב-52 מיליון ליש"ט

מגנה הימני של מונאקו בעונה החולפת הצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה והפך לרכש השלישי של התכולים בהגנה הקיץ אחרי קייל ווקר ודנילו. "אני מתרגש ומאושר להצטרף לכאן", אמר מנדי

בנג'מין מנדי שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
מנדי במדים החדשים/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי השלימה היום (שני) את החתמתו של בנג'מין מנדי. על פי הדיווחים, התכולים שילמו למונאקו 52 מיליון ליש"ט תמורת המגן הימני בן ה-23.

"אני מתרגש ומאושר להצטרף למנצ'סטר סיטי", אמר מנדי, "זה אחד המועדונים המובילים באירופה ויש להם מאמן כמו פפ גווארדיולה, שמחויב לכדורגל התקפי. אני משוכנע שנהיה מצליחים מאוד בשנים הקרובות".

דירקטור הכדורגל של סיטי צ'יקי בגיריסטיין אמר: "לבנג'מין יש את כל האיכויות שאנחנו מחפשים במגן. בשביל שחקן צעיר יש לו גם הרבה מאוד ניסיון ברמה הגבוהה ביותר. הוא ללא ספק אחד המגנים הטובים בעולם והיה המטרה מספר אחת שלנו בעמדה הזו. אנחנו נרגשים לצרף אותו. אני בטוח שהוא יהיה תוספת משמעותית לסגל שלנו".

אחרי החתמתו של מנדי, גווארדיולה השלים רכש של שחקן הגנה שלישי בקיץ כשהשניים הקודמים והיקרים מאוד היו קייל ווקר מטוטנהאם ודנילו מריאל מדריד. לפני כן, עזבו את הסיטיזנס בקארי סאניה, גאל קלישי ופאבלו סבאלטה. מנדי שיחק רק עונה אחת במונאקו אחרי שעבר אליה ממונאקו. הוא שיחק 25 משחקים בליגה הצרפתית ובישל חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully