וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה עשוי להיות מתורגל כבלם

24.7.2017 / 13:41

בקבוצה עשויים לבדוק את הצרפתי בתפקיד החדש כבר במשחק האימון המתוכנן מול הפועל אשקלון ביום שלישי (17:30). גורם בקבוצה אמר: "מי שלא יהיה מחויב, ימצא את עצמו בחוץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מנסים להרגיע את הרוחות אחרי ההשפלה באירופה ולחזור למצב עבודה רגיל, אך עד שאלי אוחנה לא יצליח לייצר שקט בגזרה שבין אלי טביב לשרון מימר, זה לא יקרה. בשלב זה טביב עדיין כועס על המאמן ועד שלא תיערך שיחה בה השניים ילבנו את העניינים ויראו עין בעין הדברים לא ישתנו, אם בכלל.

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "מתישהו העניינים בין טביב ומימר יוכרעו לכאן או לכאן, אבל איפשהו השחקנים צריכים לזכור את החלק שלהם. מהיום ישחקו בבית"ר רק שחקנים מחויבים שמבינים מה צריך לתת כדי להביא את בית"ר למקומות שהיא שואפת אליהם, מי שלא יעמוד ברף הזה יהיה בחוץ".

עוד בנושא:

מנכ"ל לודוגורץ: "באר שבע קבוצה מנוסה, הסיכויים הם 50:50"
מאור בוזגלו על ערן זהבי: "הכי גדול שהיה פה". כדורגלני ישראל מהללים
הפועל חיפה: תורג'מן נפצע במחנה. קלינגר: "השיטה נקלטה היטב"

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ישחק כבלם? קונטה/מגד גוזני

מחר (שלישי, 17:30) תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל אשקלון וביום ראשון תפגוש את מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו כאשר נראה כי אנטואן קוטנה יתורגל כבלם, אפשרות עליה מדברים עוד ממחנה האימונים. חן דילמוני יחליף את מרסל הייסטר שלא מתאמן עקב פציעה ואילו הקישור עשוי לעבור להיות אגרסיבי יותר עם דוד קלטינס וקלאודמיר יחד. אם קונטה ירשים בעמדת הבלם, ייתכן כי הקבוצה תחזור לאפשרות לצרף חלוץ זר. לינדסי רוס הבהיר אתמול כי היה רוצה להגיע לבית"ר ירושלים, אך כרגע מלוריין לא דיברו איתו על הבנות בין המועדונים והוא ממשיך כרגיל בקבוצתו.

חלק משחקנים, בעיקר אילו ששהו עם הנבחרות ולא זכו כמעט לפגרה, יקבלו מנוחות והורדה בעומס האימונים. אנתוני וארן, אמיר עגייב ויעקב בריהון צפויים לקבל דקות משמעותיות בגביע הטוטו על מנת להיכנס לעניינים. ייתכן אף שאבישי כהן יתורגל כמגן או קשר ימני. באיזשהו מקום בבית"ר מתחילים מחדש את מבנה הקבוצה ומחפשים לייצר קבוצה שונה מזאת שהייתה באירופה, רעבה ומחויבת יותר. גורם במועדון סיכם זאת ואמר: "שמים את בורגס מאחור אך מעתה כולם במבחן, לא נהסס להוריד לספסל וגם ליציע מי שלא יהיה מספיק מחוייב, לא משנה מה העלות או המעמד שלהם".

לבית"ר עדיין ישנם מספר מועמדים לעמדות הבלם והחלוץ והיא תאיץ את המגעים בתקוה לצרף אחד, אך נראה כי רק לאחר ששרון מימר יבחן מספר שינויים יקבלו כיוון ברור יותר לגבי השלמת הסגל.

עוד באותו נושא

מנכ"ל לודוגורץ: "באר שבע קבוצה מנוסה, הסיכויים הם 50:50"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully