וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון דחה את ההצעה לצרף שותף נוסף להפועל ירושלים

24.7.2017 / 12:29

לוואלה! ספורט נודע שהאיש החזק באלופת המדינה מנהל מו"מ מתקדם לצרף אדם נוסף לבעלות, במטרה לשכלל את כוחו של המועדון. אלון ימשיך להיות האיש החזק ולא יפחית את השקעותיו במועדון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

האם הפועל ירושלים עומדת להתעצם מחדש? לוואלה! ספורט נודע שאורי אלון בחן אפשרות לצרף שותף נוסף לבעלות על אלופת ישראל, ולבסוף דחה את ההצעה. בין הצדדים התנהלו מגעים רציניים, אם כי חשוב לזכור כי בעבר ניהלה האלופה שיחות דומות עם שותפים פוטנציאליים אחרים שלא הבשילו לכדי סיכום סופי. המטרה של הפועל ירושלים היא לצרף בעלים נוסף שיוכל לפתח את הכוח של הפועל ירושלים, ולא כזה שיבקש פרסום תמורת השקעה כלכלית.

חשוב לציין כי אורי אלון יוסיף להיות האיש החזק בהפועל ירושלים והאיש שמחזיק בנתח המרכזי של הבעלות,. לאלון אין כוונה להפחית את ההשקעה שלו או את הדומיננטיות, אלא להגדיל את כוח האש של המועדון, שבעונה שעברה עשה מספר צעדים קדימה מבחינת תודעתית, כאשר צירף את אמרה סטודמאייר, הגיע לחצי גמר היורוקאפ ובסופו של דבר גם זכה באליפות המדינה.

עוד בנושא:

מתחזקת: מכבי חיפה החתימה לשתי עונות את לוק מרטינס
מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם אקס הפועל אילת, דיאנדרה קיין

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. מגד גוזני
יצרף עוד שותף לבעלות? אורי אלון/מגד גוזני

כל זה נעשה במקביל לעלייה משמעותית בהכנסות של הפועל ירושלים בעונות האחרונות, הן ממנויים והן מספונסרים. אלון ימשיך להשקיע סכומים גדולים, אבל אדם בסגנון של ארן טלם או אמרה סטודמאייר, שהיו בעבר חלק מהבעלות, והם יכולים לשכלל את כוחה של אלופת ישראל בעולם הכדורסל, עשוים לעזור מאוד למועדון. ולכן אלון מנהל מו"מ על צירוף שותף חדש.

כדאי גם לציין כי אין במגעים הללו כל קשר למבנה הצוות המקצועי או הצוות המנהל של המועדון, וכל הרעיון שעומד מאחורי הסיפור הוא חיזוק ופיתוח המועדון.

בנושא אחר, הפועל ירושלים נבחרה לשמש כחברה במועצת המנהלים של היורוקאפ. נציג בפועל במועצה יצטרף לנציגי אלבה ברלין, גלאטסראיי, הליגה האדריאטית, הליגה הספרדית וליגת ה-VTB, ויהיה שותף לקבלת החלטות הקשורות לקבוצות, תאריכי וחוקי המפעל וכמו כן נושאים פיננסים.

בתוך כך, ארגון היורוליג הודיע שזכויות השידור למשחקי הקבוצות המשתתפות במפעל היורוקאפ יימכרו על ידי הארגון עצמו ולא על ידי הקבוצות (כפי שהיה נהוג עד כה), בדומה לנוהל הקיים ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully