וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: תורג'מן נפצע במחנה. קלינגר: "השיטה נקלטה היטב"

24.7.2017 / 9:29

הקבוצה תנחת בישראל אחרי שסיימה את המחנה בקייב. חשש במועדון אחרי שהחלוץ שכבש שלושער בשני המשחקים בהם נכנס כמחליף, התלונן על כאבים במפשעה וייבדק. המאמן: "מרוצה מהזרים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ששהתה במהלך השבוע האחרון בקייב, והשיגה שני ניצחונות (מילואי שחטאר דונייצק, ארסנל קייב) ותוצאות תיקו (מחליפי דינמו קייב) במשחקי המבחן, הפועל חיפה תנחת היום אחר הצהריים (שני) בישראל אחרי שסיימה את מחנה האימון. לפני ההמראה חזרה לארץ, סיכם המאמן ניר קלינגר את מה שעבר על הקבוצה באוקראינה. "קיימנו מחנה אימונים בן שמונה ימים, המטרות במחנה היו בעיקר הנחלת שיטת משחק נוספת שבסך הכל נקלטה היטב אצל השחקנים", אמר קלינגר בהתייחס לשיטה שתרגל הכוללת שלושה בלמים ושני שחקני כנף. "מטרה נוספת הייתה לחבר את הזרים מקצועית וחברתית, אני מאוד מרוצה מההשתלבות שלהם עד עכשיו. המטרה השלישית הייתה נושא חלוקת העומס והכושר הגופני. הגענו ל'פיק' גם בנושא הזה. היה מחנה מוצלח מאוד וכולנו מקווים שזה 'יגלוש' גם למשחקי הטוטו והליגה בפתיחת העונה. אנחנו חייבים לפתוח חזק את העונה ואני מאמין שזה יקרה. אנו מצפים שהאוהדים יבואו לתמוך בנו".

עוד בנושא:

אלון תורג'מן כבש, הפועל חיפה סיימה ב-1:1 עם מחליפי קייב

אלון תורג'מן חלוץ הפועל חיפה עם הבעלים יואב כץ. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
כבש ונפצע. אלון תורג'מן עם יואב כץ/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

מי שמדאיג בינתיים את ראשי המועדון הוא דווקא אחד ממצטייני המחנה, החלוץ אלון תורג'מן. אחרי שכבש צמד במשחק הראשון שלו במחנה ואתמול השלים שער שלישי בפחות מ-90 דקות, תורג'מן התלונן על כאבים באזור המפשעה וייבדק אחרי שהקבוצה תנחת בישראל. במועדון חוששים כי מדובר במתיחה. אתמול הגיע למחנה הקשר האחורי של הפועל תל אביב בעבר, דניס אונישנקו, שהגיע לצפות במשחק. שחקן העבר התעניין במקסים פלקושצ'נקו, אוקראיני במוצאו, אך מכיוון שהבין כי הוא נמצא בשירות צבאי הבטיח ליצור קשר בעתיד כדי לנסות ולקשר אותו למועדון באוקראינה.

קלינגר ממתין לתשובה בנוגע לדור פרץ וייתכן שיצרף קשר אחורי זר אם לא יגיע. במועדון אופטימיים, אבל כבר גיששו בגזרת קלאודמיר פריירה, אם ישוחרר מבית"ר ירושלים, למקרה שלא יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully