וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום: יצחק שום הוא הבעלים החדש של הפועל כפר סבא

23.7.2017 / 22:42

אחרי הפיצוץ במו"מ בין הצדדים ביום חמישי, שום הגיע לסיכום עם הבעלים הקודם סתיו שחם ורכש 90 אחוז ממניות המועדון הירוק. שחם: "מרגיש שסלע נגול מעל ליבי. הכדורגל פגע לי בבריאות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עסקה. שום ושחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן חדש בהפועל כפר סבא: יצחק שום וסתיו שחם הגיעו לסיכום סופי על העברת הבעלות על המועדון ושום הופך לבוס החדש של הקבוצה שירדה הקיץ לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגת העל. שום יחזיק ב-90 אחוז ממניות הקבוצה כשעוד 10 אחוז יהיו בשליטת עמותת האוהדים. כזכור, רק ביום חמישי הבעלים סתיו שחם הודיע הערב (חמישי) כי הוא שוב שוקל להוציא את המועדון להליך פירוק, אחרי שהמגעים להעברת הקבוצה לידי יצחק שום פוצצו. שום ושחם הגיעו להסכמות על העברת מניותיו של שחם לידי שום וכבר תכננו לחתום על ההסכם, אלא שאז אלי יאני ונציגי עמותת האוהדים התערבו והעמידו לשום תנאים שגרמו לו לסגת מהעסקה.

שחם אמר אחרי הסיכום: "מאושר שאני עוזב את הכדורגל הישראלי. חוזר לחיי העסקיים והמשפחתיים. אני מרגיש שסלע נגול מעל לבי. עברתי חודשיים קשים מאוד. מאחל ליצחק שום לקחת את המועדון קדימה. אני בטוח שהמועדון עובר לידיים טובות. בטווח הנראה לעין לא אתקרב לאיצטדיוני כדורגל. אני צריך שקט. הכדורגל פגע לי בבריאות. הצלחתי לצאת ללא נזק כספי מהכדורגל. מרבית הקולגות שלי יצאו שברי כלי מהכדורגל ואני שמח שאני עומד חזק על הרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully