וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד כללה את אירווינג בשיחות מול אינדיאנה ושיקגו

ב-ESPN טוענים שאחת הסיבות שהרכז ביקש לעזוב היא האכזבה שלו מכך שהקאבס ניסו להעבירו מוקדם יותר הקיץ, כאשר ניסו להשיג את ג'ורג' או באטלר. וגם: הפייסרס ביטלו טרייד ברגע האחרון

ברני ארדוב

ב-NBA ממשיכים להתעסק בעתידו של קיירי אירווינג, ובסיבות שהביאו אותו לבקש לעבור בטרייד ולעזוב את קליבלנד. על פי כתבי ESPN רמונה שלבורן, דייב מקמנמין ובריאן ווינדהורסט, שמו של הרכז עלה כמועמד להיכלל בעסקאות פול ג'ורג' וג'ימי באטלר, כאשר סגנית האלופה קיוותה להנחית לפחות אחד מהם בתחילת הקיץ. לטענתם, השיחות הללו עצבנו אותו מאוד והיוו את הסדק הראשוני ביחסים בינו לבין הקבוצה.

מסתבר שבמהלך התקופה הזו, לא התקיים שום קשר בין הקאבס לאירווינג, בשונה מהצורה בה הוא שותף להחלטות בימים שלפני הפיטורים של הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. בנוסף, הרחיבו כתבי ESPN בנושא הרצון של אירווינג להספיק לשמש כמספר 2 עבור לברון ג'יימס אחרי שלוש שנים בצילו.

"נמאס לו להיות הרובין ללברון ששימש כבאטמן", כתבו, "נמאס לו שיש סופרסטאר נוסף לצידו, אפילו אם מדובר באחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה, ויש לא הוא בעצמו קובע את גורלו". הקבוצות שמועמדות לקלוט את הרכז הן מינסוטה, סן אנטוניו, מיאמי והניקס.

עוד בנושא

באטלר וטאונס פנו להנהלת מינסוטה: רוצים לצרף את קיירי אירווינג
חופשי זה לגמרי לבד: המשמעויות של דרישת אירווינג לעזוב את הקאבס
עומרי כספי בראיון מיוחד: "אני עדיין לא מעכל שאני בגולדן סטייט. עד שלא יתחילו האימונים, לא אקלוט"

פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס, מול קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
זה שרוצה ללכת וזה שכמעט הגיע. ג'ורג' ואירווינג/AP

דיווח נוסף של ESPN גילה כי אינדיאנה ביטלה טרייד שהיה אמור להעביר את ג'ורג' לקליבלנד ברגע האחרון. ב-22 ביוני, ליל הדראפט, הפייסרס, הקאבס ודנבר סיכמו על טרייד משולש. לפי הסיכום ג'ורג' היה אמור לחבור ללברון ג'יימס, קווין לאב לעבור לנאגטס וגארי האריס ונכסים נוספים לאינדיאנה. באותו לילה העסקה לא יצאה לפועל, אך השיחות בין הנבחרות נמשכו גם לאחריו. בשיחת ועידה שנערכה ב-30 ביוני הכול כבר סוכם, אך ברגע האחון החליט קווין פריצ'ארד, הג'נרל מנג'ר של הפייסרס, ללכת על העסקה ששלחה את PG13 לאוקלהומה סיטי.

"יכול להיות שהיו לו סיבות לשנות את דעתו", נכתב, "כולל העובדה שלא רצה להעביר את ג'ורג' ליריבה שלו במזרח". באשר לבאטלר, שגם בו מאוד חשקו הקאבלירס, כתבי ESPN טוענים כי השחקן אמנם שוחח עם שחקני קליבלנד, אך מעולם לא התקיימו שיחות רציניות בין סגנית האלופה לשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully