וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו נענשה בהפחתת שלוש נקודות, היו"ר הורחק לשנה

23.7.2017 / 11:35

בית הדין של ההתאחדות השית את העונש בגין דיווחים חסרים לבקרת התקציבים: "ספק אם אין מקום להפחתה גבוהה יותר". המאמן שלומי דורה נקנס וספג עונש הרחקה על תנאי לשלושה חודשים

הפועל עכו נענשה היום (ראשון) בהפחתת שלוש נקודות ממאזנה בעונת המשחקים הקרובה 2017/18 בשל דיווחים חסרים לבקרת התקציבים. עכו הואשמה בכך שהעבירה כספים רבים לאנשי צוות ושחקנים, שלא דווחו לבקרה, או מה שלעתים נקרא "חוזים כפולים".

תובע ההתאחדות ביקש מבית להפחית ממאזנה של הקבוצה שתי נקודות, אבל בית הדין דחה את הבקשה והפחית שלוש נקודות תחת הנימוק הבא: "סבורנו כי השיטתיות, ההיקף וחוסר תום הלב בו בוצעו הדברים, מחייבים החמרה. ספק אם אין מקום להפחתה גבוהה יותר".

עוד בנושא:

גל אראל נגד הפועל עכו: "קיבלתי פצצה לפנים"
גם מישאלוב תוקף: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"
ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן בהפועל עכו

תובע ההתאחדות הגיש כתבי אישום שהתייחסו לתוספות של תשלומים כאלו ואחרים בעונה שעברה - שאף אחד מהם לא דווח. מדובר בהלוואות, השתתפות בשכר דירה, מענקים ועוד.

עכו גם נקנסה ב-50 אלף שקל והיו"ר דודי רוזנפלד הורחק לשנה מכל פעילות. המאמן שלומי דורה נקנס ב-8,850 (15 אחוז מהסכום ששולם לו ולא דווח) ו-3 חודשי הרחקה על תנאי. מינדאוגאס פאנקה שהצליח לשכנע את בית הדין שקיבל סכומים שלא דווחו בתום לב, נקנס ב-2,500 שקל בגלל אחריות מופחתת. דמיטרו ריזוק נקנס ב-14,250 (25 אחוז מהסכום ששולם לו ולא דווח).

תגובת הפועל עכו:

"הקבוצה קיבלה בתדהמה את פסק הדין המחמיר איתה באופן בלתי פרופורציונלי ביחס לנסיבות ולמקרה העבר. בכוונת המועדון לערער בפני בית הדין העליון על העונש שנגזר עליה".

שלומי דורה הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עונש כבד. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully