וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: איגור נסטרנקו האריך חוזה, חתם לשנתיים נוספות

23.7.2017 / 10:14

הסנטר (26, 2.03), ששיחק בעין שרה גם בעונה שעברה, הוא הישראלי השלישי בסגל של אריק אלפסי לצידם של יהונתן שולדבראנד ויפתח זיו. ניסים אלפסי: "איגור ימשיך ויתקדם ויהווה שחקן משמעותי"

one

עירוני נהריה ממשיכה לבנות את הסגל לקראת עונת 2017/18 והבוקר (ראשון) הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של איגור נסטרנקו בשנתיים נוספות. נסטרנקו רשם עונה טובה במדי הקבוצה מעין שרה, ובמועדון לא התעלמו מעובדה זו, ושמרו על הקו הקדמי הישראלי שלהם, כשקודם לכן יהונתן שולדבראנד האריך חוזה. "אני מאוד שמח שאיגור ממשיך איתנו לשתי עונות נוספות, דבר היוצר בסיס בריא והמשכיות במועדון", אמר היו"ר ניסים אלפסי, "איגור מאוד מוערך אצלנו. העונה עשה התקדמות גדולה, ובעונה הקרובה ימשיך ויתקדם, ויהוה שחקן משמעותי וחשוב במערך הקבוצתי שלנו".

נסטרנקו (26, 2.03) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון. הוא שיחק במדי הקבוצה הכתומה במשך שש שנים, כשבעונתו הטובה ביותר רשם 3 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק. בעונת 2015/16 עבר לעירוני נס ציונה ורשם 4.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. העונה הגיע לנהריה ורשם 3.1 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק כשהתצוגה הטובה ביותר שלו הגיעה במשחק בסיבוב השלישי נגד קרית גת באשקלון אז קלע 15 נקודות.

הסגל של אריק אלפסי הולך ונרקם כשעד כה הוא מונה שלושה ישראלים ושני זרים. לצד נסטרנקו ויהונתן שולדבראנד חתם בקבוצה גם יפתח זיו, עליו נלחמו עם הפועל אילת ומכבי חיפה. בגזרת הזרים צירפו בנהריה את דנזל ליוינגסטון מהפועל כפר סבא ואלכס יאנג ששיחק בעבר בגלבוע/גליל.

עוד בנושא:

בני הרצליה: הפורוורד אלכס רוזנברג חתם לשלוש שנים
הפועל חולון: ג'ו אלכסנדר חתם רשמית. שמיר: "מאמין שהוא יראה את היכולות המגוונות שלו"
מכבי אשדוד/באר טוביה מנסה לצרף את הפורוורד פט קלאת'ס

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לבנות. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully