וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן הודה: "הסגל שלנו נחלש, חסר לנו חלוץ"

מאמן ריאל מדריד דיבר בצורה גלויה על המצב במועדון אחרי עזיבתו של אלברו מוראטה. במקביל הכריז זידאן כי: "כריסטיאנו רונאלדו יישאר שחקן הבלאנקוס בשנתיים שלוש הקרובות ולא יעזוב"

צילום מסך

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן הודה הערב (שבת) כי עם עזיבתו של אלבארו מוראטה לצ'לסי הסגל של הבלאנקוס נחלש.

זידאן שוחח עם עיתונאים המלווים את קבוצתו במסעה בארצות הברית ואמר: "האם הקבוצה נחלשה בעקבות העזיבה של מוראטה? בהחלט כן, הוא תרם המון למועדון וכרגע חסר לנו חלוץ".

מאמן הבלאנקוס נשאל האם קיליאן אמבפה ממונאקו עדיין מועמד לחזק את ריאל ועל כך השיב: "יש לנו 28 שחקנים בסגל כרגע והם מרוכזים בהכנה לעונה החדשה בדיוק כמוני. כמובן שעד לסיום מועד ההעברות הרבה מאוד דברים יכולים לקרות. הוא (אמבפה) שחקן טוב מאוד אבל מה שעומד לנגד עיני כרגע הוא משחק ההכנה שיש לנו מחר (מול מנצ'סטר יונייטד בלילה שבין ראשון לשני שעון ישראל).

במקביל הכריז זידאן שכריסטיאנו רונאלדו לא יעזוב בתקופה הקרובה את הבלאנקוס. על פי הדיווחים הפורטוגלי איים לפני כמה שבועות לעזוב את המועדון בשל חקירות המס המתנהלות נגדו בספרד. בהקשר זה אמר זידאן: "רונאלדו יישאר בריאל בשנתיים שלוש הבאות. היו המון דיבורים סביבו, אבל אני יודע דבר אחד, כל פעם שדיברתי איתו הוא היה מאוד רגוע. הוא נמצא כרגע בחופשה ויצטרף אלינו ב-5 באוגוסט. השאלה היחידה שמטרידה אותי היא לא האם הוא רוצה להיות בריאל מדריד, אלא מה הוא בדיוק רוצה לעשות כאן".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"הגיעו שחקנים צעירים מלאי תשוקה". זידאן/רויטרס

זידאן התייחס לשחקני הרכש שצירפה ריאל בחלון ההעברות, המגן תיאו הרננס והקשר דני סבאיוס ואמר: "נכון שעזבו אותנו שחקנים טובים, אבל הגיעו גם שחקנים צעירים שאנחנו מאוד מרוצים מהם. הם מראים תשוקה להיות איתנו להתאמן. הם יודעים בדיוק לאן הם הגיעו, אבל רק במהלך העונה נוכל לקבוע סופית האם הגעתם חיזקה את הסגל או לא".

עוד אישר זידאן במהלך השיחה שלו עם עיתונאים כי המגן דנילו עוזב את המועדון ועובר לשורות מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully