וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מרגישים את האהבה". תמיר בלאט: "באים לקחת את הזהב"

22.7.2017 / 22:55

מאמן נבחרת העתודה נרגש לאחר העלייה לגמר אליפות אירופה: "יש פה שחקנים מיוחדים, עשינו משחק אדיר". קופרברג המצטיין: "שמח שהצלחתי להוציא את עצמי מכדור השלג". גם כספי מתרגש

נבחרת העתודה, עודד קטש,. האתר הרשמי של FIBA, אתר רשמי
החלום נמשך. עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של FIBA

נבחרת העתודה של ישראל המשיכה את מסע הקסם שלה באליפות אירופה, כשהעפילה הערב (שבת) לגמר הטורניר בכרתים עם הצגה גדולה נוספת בסיומה מחצה את צרפת 52:74. החבורה המלהיבה של עודד קטש תפגוש בגמר ביום ראשון (21:15) את המארחת יוון שהביסה בחצי הגמר השני את העתודה של ספרד 56:77.

זו הפעם השלישית שנבחרת העתודה הישראלית מגיעה למעמד הגמר בטורניר האירופי. ב-2000 ו-2004 זה נגמר עם הפסדים לסלובניה והסתפקות במדליות הכסף. הפעם היריבה תהיה שונה, ובנבחרת מקווים שכך גם התוצאה הסופית.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "אני חושב שעשינו משחק אדיר הגנתית, ידענו שהצרפתים לא נותנים סקור גבוה לאף אחת מהנבחרות ששיחקו מולם, והבנו שזה יבוא מההגנה. נצמדנו לתכנית המשחק. אני מאוד גאה בשחקנים. להגיע לכזו הוצאה לפועל זה משהו מדהים. חבר'ה נדירים, אינטליגנטיים, כיף אדיר. היום קיבלנו את דניאל קופרברג נהדר, תמיר בלאט זוכה לשמירות כפולות ועדיין מצליח להוביל. אני זוכר שהתרגשתי כפרשן ב-2004 ואני בטח מתרגש גם היום. אנחנו מרגישים את הגאווה ואת האהבה מכולם. יש פה שחקנים מיוחדים, השלם כאן גדול מסך חלקיו. יש לי צוות מדהים, חד משמעית. צריך לתת קרדיט גם לעבודה שנעשתה פה לפני כן על ידי דן שמיר".

דניאל קופרברג, כוכב המשחק עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, אמר בסיום: "אני שמח מאוד שהגענו לגמר אחרי 12 שנים שנבחרת ישראל לא עשתה את זה. זה כבוד גדול. כל הכבוד לחברים שלי לקבוצה, הם עשו עבודה מדהימה לאורך כל האליפות הזאת, ואני שמח שהצלחתי להוציא את עצמי מכדור השלג שהכנסתי את עצמי אליו. כיף לבוא ולעזור לחברים שלי מתי שהם צריכים אותי, בטוח שנבוא ונשחק חזק בגמר".

תמיר בלאט, שסיים עם 10 נקודות ו-14 אסיסטים: "תחושה מדהימה, עלינו לגמר, אי אפשר לתאר את התחושה הזאת. אני כל כך מאושר וכל כך גאה בחברים שלי לקבוצה ובצוות אימון. אנחנו נתכונן למשחק של מחר כמו שצריך, ואנחנו באים לקחת את הזהב. אנחנו באים כמו כל משחק, ביחד, עם אנרגיות ובאים ליהנות. ניתן את כל מה שיש לנו. וואו, קשה לתאר את הרגשות עכשיו".

נתנאל ארצי אמר: "כמה שהם היו גדולים ואתלטים, הראינו להם שאתלטיות זה לא הכול. היה קשה. זה מתחיל עם הפיזיותרפיסט ועד כולם, זו חוויה מטורפת. המטרה היא לתת הכול ולעשות היסטוריה מחר. להראות לכולם שכמה שישראל קטנה כך אנחנו גדולים".

גם עומרי כספי מתרגש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully