וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מילאן הביסה 0:4 את באיירן מינכן, 0:3 לצ'לסי על ארסנל

בונוצ'י ערך בכורה והרוסונרי חגגו בגביע האלופות הבינלאומי, צמד לבטשואיי בדרבי הלונדוני בבייג'ינג. ליברפול זכתה בגביע הפרמיירליג בהונג קונג, צפו בשער של ויין רוני במדי אברטון

שחקני מילאן פרנק קסי, פטריק קורטונה חוגגים. GettyImages
הפרויקט נראה מבטיח. פטריק קוטרונה מעל פרנק קסייה/GettyImages

מילאן המסקרנת קיימה היום (שבת) את משחקה השני במסגרת טורניר ההכנה ICC (גביע האלופות הבינלאומי) ובו הביסה 0:4 את באיירן מינכן. לאונרדו בונוצ'י נכנס כמחליף בדקה ה-64 וערך את הופעת הבכורה שלו במדי הרוסונרי, אך המשחק בשנז'ן, סין, הוכרע הרבה לפני כן, עוד במחצית הראשונה.

ארבעה שחקני רכש פתחו בהרכב של מילאן, ושניים מהם היו מעורבים בשער הראשון. המגן השמאלי ריקרדו רודריגס העביר כדור רוחב מצד שמאל והגנת באיירן הרחיקה לרגלי הקשר פרנק קסייה שגלש והרשית מ-12 מטרים בדקה ה-14. רודריגס סיפק בישול נוסף בדקה ה-25, עם כדור חופשי לראשו של החלוץ בן ה-19 פטריק קוטרונה, שהשלים צמד בדקה ה-43. אחרי שלל החילופים, גם הרכש הטורקי הקאן צ'לחנוילו הצטרף לחגיגה עם בעיטה שטוחה לרשת בדקה ה-85. רוברט לבנדובסקי, קורנטן טוליסו ותומאס מולר החמיצו מנגד.

חאמס רודריגס שותף כמחליף אצל הבווארים, בעוד ג'אנלואיג'י דונארומה פינה מקום בדקה ה-80 לטובת אחיו אנטוניו בשערה של מילאן. הרוסונרי עם ניצחון ראשון בטורניר, אחרי שהפסידו 3:1 לדורטמונד ביום שלישי. באיירן עם הפסד שני, לאחר שנוצחה בפנדלים על ידי ארסנל ביום רביעי.

עוד בנושא:

לאונרדו בונוצ'י: "אני לא בוגד ולא שכיר חרב, לא מתייחס למי שמקלק אותי"
אלברו מוראטה חתם לחמש שנים בצ'לסי: "נרגש בצורה בלתי רגילה"
בין קוסטה, לוקאקו וטורס: מדוע צ'לסי בחרה דווקא באלברו מוראטה?

חאמס רודריגס (מימין), פרנק ריברי, דויד אלאבה, ראפיניה שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. GettyImages
לא נעים. חאמס רודריגס, פרנק ריברי, דויד אלאבה וראפיניה המאוכזבים/GettyImages

במשחק הכנה בבייג'ינג, צ'לסי הביסה 0:3 את ארסנל. האלופה האנגלית קיבלה הצגה מהחלוץ מישי בטשואיי, שאותת לאלברו מוראטה כי מצפה לו תחרות לא פשוטה. הבלגי שלח בדקה ה-40 את וויליאן שהתקדם באין מפריע ובעט באלגנטיות אל הרשת. בחלוף שתי דקות, בטשואיי סובב בעצמו ברגל שמאל מ-20 מטרים והכניע את דויד אוספינה, ובדקה ה-49 המגן אלונסו פרץ נהדר בצד שמאל ומסר לבטשואיי שבנגיעה ירה מ-18 מטרים אל הרשת הגבוהה. עוד לפני השערים, בדקה ה-29, אוספינה התנגש בפדרו ופגע בראשו. הספרדי דימם והוחלף.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מישי בטשואיי שחקן צ'לסי (מימין) חוגג עם וויליאן. רויטרס
מסר למוראטה. מישי בטשואיי/רויטרס
פדרו שחקן צ'לסי נפגע בהתנגשות עם דויד אוספינה שוער ארסנל. רויטרס
פגיעה לא פשוטה. דויד אוספינה מול פדרו/רויטרס

גביע הפרמיירליג באסיה: ליברפול זכתה בטורניר ההכנה בהונג קונג עם 1:2 בגמר על לסטר סיטי. השועלים עלו ליתרון בדקה ה-12 מנגיחה של האלג'יראי איסלם סלימאני, לפני שהקהל המקומי זכה לחזות בשיתוף הפעולה המתהווה בין פיליפה קוטיניו לרכש מוחמד סלאח. בדקה ה-20, השניים החליפו מסירות והמצרי נגח לרשת אחרי הקפצה אומנותית של הברזילאי מעל הגנת לסטר. קוטיניו השלים את המהפך עם כדור מסובב מקצה הרחבה בדקה ה-44.

קריסטל פאלאס תפסה את המקום השלישי בטורניר לאחר שניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'. לוקה מיליבוייביץ' הסרבי כבש בדקה ה-12 ובישל לבקארי סאקו בדקה ה-43.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
קיבל כדור גדול מקוטיניו. מוחמד סלאח לאחר השער/רויטרס
שחקני ליברפול עם הגביע של טורניר הפרמיירליג באסיה, ג'ורדן הנדרסון מניף. רויטרס
יש תואר. ג'ורדן הנדרסון מניף/רויטרס

ויין רוני עם עוד שער במדי אברטון, סנדרו ראמירס עם ההכנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully