וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו סיכם בהפועל תל אביב, הפועל ירושלים תקבל 150 אלף ש"ח

22.7.2017 / 15:35

הפורוורד שבלט לטובה בהפועל אילת בעונה החולפת העדיף את ההצעה של האדומים על פני זו של ראשון לציון, האלופה אצלה הוא חתום לעונה נוספת תקבל פיצוי כספי. אלאנדו טאקר יישאר?

לירון מולדובן

פורוורד הפועל ירושלים רפי מנקו הודיע הבוקר (שבת) לראשי הפועל תל אביב כי הוא מעדיף את ההצעה שהוגשה לו מטעמה על פני ההצעה ממכבי ראשון לציון. מנקו, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בירושלים, צפוי להיכנס לנעליו של מתן נאור שעזב את האדומים ועבר לאליצור נתניה מהליגה הארצית.

לאחר שהשחקן סיכם את תנאיו, עברו המועדונים להתדיין על מחירו. האלופה רצתה פיצוי כספי לאור חוזהו של מנקו, ובהפעל תל אביב היו אופטימיים בנוגע לסיכויים להשלים את העסקה. בסופו של דבר הוחלט כי האדומים מתל אביב ישלמו פיצוי של 150 אלף שקלים כדי לאפשר את השלמת העסקה.

לפיכך, מנקו יהיה שחקן החיזוק הראשון של הפועל תל אביב הקיץ, כאשר עד כה הקבוצה התמקדה בשחרור שחקנים. נכון לעכשיו, רק רביב לימונד, אדריאן בנקס, תומר גינת, תוף בן משה ודניאל איידן חתומים בקבוצה. בן משה וגינת סוחבים פציעות, האחד מנבחרת העתודה והשני מהנבחרת האולימפית, והם מושבתים בשלב זה. כמו כן, בקבוצה יקבלו בקרוב החלטה בנוגע לעתידו של אלאנדו טאקר.

(עדכון ראשון: 11:55)

רפי מנקו שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
יתאחד עם דני פרנקו. רפי מנקו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully