וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ניימאר: בברצלונה טוענים ש"השכנועים עזרו", בברזיל מדווח: "הוא מתלבט"

אחרי שדווח שניימאר עם רגל וחצי בפ.ס.ז', הנהלת ברצלונה ושחקניה החלו במסע שכנועים לשנות את דעתו: בספרד טוענים ש"הוא רוצה להישאר", בברזיל מדווחים: "הוא מתלבט, הכניסו לו ספקות לראש". נחשפו פרטי ההצעה של הפריסאים: מטוס פרטי ומענק חתימה בסך 40 מיליון יורו

יח"צ - חד פעמי

ברצלונה עושה מאמצים אחרונים כדי לנסות לשכנע את ניימאר להישאר ולא לעזוב לפריס סן ז'רמן. על פי "ספורט" הקטאלני, בעלי סן ז'רמן נאסר אל חאליפי מתכנן להעביר לברצלונה את הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו - 222 מיליון יורו - כבר בימים הקרובים, לכל המאוחר עד יום רביעי, ובכך להפוך את העסקה לסופית. מיד לאחר מכן ניימאר צפוי לעזוב את ארצות הברית שם הוא שוהה בטור ראווה עם ברצלונה ולנחות בפריס כדי להשלים בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על החוזה.

אבל הסיפור רחוק מלהיות סגור. בברצלונה עושים "ניסיון נואש אחרון" כדי לגרום לניימאר לשנות את דעתו ולחזור בו מהסיכום עם הצרפתים ברגע האחרון. בקבוצה מאמינים שמדובר בעניין של כמה ימים בלבד עד שיעזוב ולכן, מדווחים ב"ספורט", החלו שחקני הקבוצה במרתון שיחות שכנוע עם הברזילאי. לואיס סוארס היה הראשון שנשלח לדבר על ליבו של ניימאר, ולאחר מכן גם שחקנים נוספים קראו לו לשיחה אישית. את השיחות האישיות הללו הגדירו ב"ספורט" כ"טפיחה על האגו של ניימאר", ונראה שבמהלכן הסבירו השחקנים לברזילאי עד כמה הם מעריכים ומוקירים את תרומתו להצלחה של המועדון בשנים האחרונות.

עוד בנושא:

דיווח בצרפת: פיני זהבי אישר שעסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן נסגרה
האם אביו של ניימאר סיכם עם סן ז'רמן בניגוד לדעתו של בנו?
"כסף זה הבל הבלים, המשחק מעל לכל": הנאום שניימאר לא יישא

ניימאר, ברצלונה. AP
"בודד ומסוגר". ניימאר באימון ברצלונה הלילה בארה"ב/AP
שחקני ברצלונה ניימאר, לואיס סוארס. AP
סוארס נשלח ראשון לדבר על ליבו של ניימאר/AP

חלק ממאמצי השכנוע מתרחשים גם באמצעות כלי התקשורת. סרחיו בוסקטס, למשל, אמר אתמול בהתייחס לסוגייה ש"ניימאר לא יהיה טוב יותר בשום מקום אחר. אני מקווה בשבילו שיישאר לעוד הרבה שנים. אין לי מה לדבר איתו כי הוא יודע שאין מקום טוב יותר עבורו". גם חבייר מסצ'ראנו אמר ש"ניימאר הוא ההווה והעתיד של המועדון הזה. ברצלונה נתנה לו את הבמה כדי לפרוח והפכה אותו לכוכב שכזה, אבל בסופו של דבר כל אחד מקבל את ההחלטה שלו", בעוד המאמן ארנסטו ואלוורדה הוסיף ש"נכון לעכשיו הכל שמועות, ניימאר כאן כדי להישאר".

למרות כל המאמצים, בכלי התקשורת בברצלונה דיווחו שמאז הצטרפותו לשאר הקבוצה בארצות הברית ניימאר נראה "בודד ומסוגר". בצרפת, אגב, כבר חוגגים את הצטרפותו של ניימאר. העיתון הצרפתי הפופולרי "לה פריזיאן" פרסם הבוקר בתמונת השער פורטרט של ניימאר וציין כי "הוא נתן אוקיי לסן ז'רמן על העסקה, זה הולך לקרות".

בהמשך פורסמו גם פרטים חדשים על התנאים החלומיים שיחכו לניימאר בפריס: מיד לאחר החתימה הוא יקבל מענק בסך 40 מיליון יורו, בעוד שכרו העונתי יעמוד על כ-30 מיליון - פי שלושה מהסכום שהרוויח בברצלונה. 15 אחוז מההכנסות שלו יילכו לכיס של אביו, ששימש מתווך העסקה. כמו כן, סן ז'רמן תהפוך את ניימאר לשותף ברשת מלונות שבבעלות נאסר אל חאליפי, כשחלק מההכנסות יגיעו אליו. והדובדבן שבקצפת: מטוס פרטי שיאפשר לו לטוס לברזיל בקלות יתרה.

שחקני ברצלונה ניימאר, ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
עם מסי דווקא לא היו שיחות רציניות. ניימאר, סוארס ומסי/AP

עם זאת, כצפוי, הדרמה לא נגמרת. אחרי כל הדיווחים על כך שהעסקה סגורה, בספרד טענו אחר הצהריים שהשכנועים עבדו. הכותרת ב"מארקה" טוענת ש"ניימאר רוצה להישאר, אבל לא יודע אם יוכל לעצור עכשיו את המשא ומתן עם פריס". בתחנת הרדיו הקטלאנית rac1 טוענים ש"יש 80 אחוז שניימאר לא יעזוב הקיץ: החברים שלו מנסים לשכנעו, וגם הנהלת הקבוצה מבטיחה לו שתחתים את הברזילאים קוטיניו, פאוליניו ולוקאס לימה".

גם בברזיל מחזקים את הדיווחים: העיתונאי מרסלו בשלר מ"Esporte Interativo", שהיה אחד הראשונים שדיווח על המו"מ המתקדם של ניימאר עם פ.ס.ז', טוען: "אתמול הייתה אופטימיות גדולה בפריס לגבי האפשרות לשלם את סעיף השחרור ולהשלים את העסקה. עם זאת, המידע שפורסם ב-rac1 הוא נכון: ניימאר מתלבט, והשחקנים הכניסו לו ספקות לראש... להערכתי: ניימאר כבר קיבל את ההחלטה, אבל השינוי הוא גדול מדי, וגורם לו לפקפק".

קוטיניו, כך מסתמן, הוא קלף מרכזי בימים אלה בברצלונה, כשהברזילאי עשוי להיות גם מחליף פוטנציאלי לניימאר. יש לציין כי מאמן ליברפול יורגן קלופ הבהיר בנחרצות שקוטיניו לא למכירה: "אנחנו לא מועדון שמוכר". "טיימס" דיווח שליברפול כבר דחתה הצעה של 72 מיליון יורו על השחקן, אך עם זאת ש"קוטיניו עצמו פתוח למעבר".

כמו כן, בספרד מנסים לנתח את משמעות המסר שהעביר דני אלבס באינסטגרם, כשהעלה פוסט שבו כתב: "מי אתה רוצה להיות? לאן אתה רוצה ללכת? איפה אתה רוצה רוצה להיות? כל מה שחשוב זה שלעולם לא תשכח מאיפה באת ומי היה לצדך כשהעולם עוד לא ידע מי אתה". כידוע, אלבס הוא חבר קרוב של ניימאר, ונטען שהוא מנסה לשכנע אותו להצטרף אליו בפריס. כך או כך הלילה ברצלונה תשחק מול יובנטוס במשחק הכנה, ויהיה מעניין איך ישולב ניימאר, כמה ישחק ואיך יגיב (אם יכבוש).

נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו המשיך גם הערב את הקו של הנהלת המועדון וטען שניימאר לא למכירה. "תמיד אמרנו שאנחנו רגועים עם ניימאר", אמר.

(עדכון ראשון: 07:27)

"יחס מיוחד": ניימאר עלה אחרון למגרש האימונים, וקיבל כפכוף מלואיס סוארס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully