וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד בטרייד

ב-ESPN טוענים שהרכז שמאס בשיתוף הפעולה עם לברון ג'יימס ה"המום ומאוכזב" נפגש בשבוע שעבר עם הבעלים דן גילברט ודרש לעזוב. היעדים המועדפים עליו: סן אנטוניו, ניו יורק, מיאמי מינסוטה

ברני ארדוב

את הקיץ הזה קליבלנד לא תרצה לזכור. לאחר שהפסידה לגולדן סטייט בגמר ה-NBA ניתן היה לצפות שסגנית האלופה תעשה כל שביכולתה כדי לחזור חזקה יותר ולאיים על הווריירס, אלא שמאז, הג'נרל מנג'רל דייויד גריפין פוטר, מחליף עדיין לא הגיע, טריידים משמעותיים או החתמות בעלות ערך לא נרשמו. במקום זאת, השמועות על עזיבה אפשרית של לברון ג'יימס רק הולכות וגוברות והערב (שישי) מגיעה שמועה מרעישה נוספת מארצות הברית.

על פי בריאן ווינדהורסט, קיירי אירווינג נפגש בשבוע שעבר עם הבעלים של המועדון דן גילברט ודרש לעזוב בטרייד. "אירווינג אמר שהוא רוצה לשחק במקום בו יוכל להיות אופציה מרכזית יותר, והוא לא רוצה לשחק יותר לצד לברון ג'יימס", צוטט אחד המקורות של ווינדהורסט.

סוכנו של אירווינג, ג'ף ווצ'סלר, אמר: "קיירי ואני נפגשנו עם הנהלת הקאבס ודנו בהרבה דברים בנוגע לעתידו של אירווינג עם הקבוצה. מה היה בשיחות הללו יישאר בינינו לבין קליבלנד". על פי הדיווח, לברון כבר עודכן בהתפתחויות ו"הוכה תדהמה ואכזבה".

הדיווח הזה מגיע ימים ספורים אחרי שאירווינג הודה בפני "ספורטס אילוסטרייטד" שקליבלנד נמצאת "בקום מוזר" מבחינת הקיץ שעובר עליה. לרכז שנבחר ראשון על ידי הקאבס בדראפט 2011 והעמיד אשתקד את ממוצעים הטובים בקריירה - 25.2 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק - יש חוזה לשלוש שנים נוספות תמורת 60 מיליון דולר. אם אכן יעזוב, לא יוכל לזכות לחוזה "סופר-מקס", וכעת הכדור עובר למגרש של סגנית האלופה.

על פי אדריאן ווג'נראוסקי, אחד היעדים המועדפים על אירווינג - וזאת הוא דאג להבהיר בפגישה עם גילברט - הוא סן אנטוניו. חברו ל-ESPN כריס היינס הוסיף וטען כי הרשימה המלאה כוללת, מלבד הספרס, גם את ניו יורק, מיאמי ומינסוטה.

עוד בנושא:

משחקי הקץ: הצעד הראשון בדרך להתרסקות של קליבלנד קאבלירס
דיווח: דרק רוז ב"שיחות רציניות" עם קליבלנד בנוגע לחוזה לעונה אחת
"הלייקרס ינסו להחתים את דוויין וייד כדי לפתות את לברון לבוא"
דיקמבה מוטומבו מנסה לארגן קבוצה שתרכוש את יוסטון רוקטס

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. רויטרס
נגמר הסיפור? קיירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully