וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה חתם לחמש שנים בצ'לסי: "נרגש בצורה בלתי רגילה"

הבלוז הודיעו על העסקה הגדולה בתולדותיהם, במסגרתה ישלמו לריאל מדריד 70 מיליון ליש"ט (כך על פי דיווחים) עבור החלוץ הספרדי בן ה-24: "מחכה לעבוד קשה, להבקיע כמה שיותר ולזכות בכמה שיותר תארים"

צ'לסי המשיכה את הקיץ העמוס שלה והודיעה הערב (שישי) על ההחתמה הגדולה בתולדותיה, כך על פי דיווחים. הבלוז שילמו לריאל מדריד כ-70 מיליון ליש"ט עבור אלברו מוראטה, שחתם לחמש שנים ויתאחד עם מאמנו לשעבר ביובנטוס, אנטוניו קונטה.

"אני שמח להיות כאן", אמר חלוץ נבחרת ספרד. "אני נרגש בצורה בלתי רגילה להיות חלק מהמועדון הגדול הזה. אני מחכה לעבוד קשה, להבקיע כמה שיותר שערים ולזכות בכמה שיותר תארים".

המנהל המקצועי מייקל אמנלו הוסיף: "אנחנו מאושרים להשלים את ההעברה של אלברו ולקבל אותו למועדון. אנחנו מאמינים שהוא יכול להשפיע בצורה נהדרת וכבר מחכים לראות אותו על המגרש. הוא הוכיח את האיכות שלו ברמות הגבוהות ביותר ויהיה כנס ענק לאנטוניו קונטה ולסגל שלנו".

מוראטה (24) גדול במחלקת הנוער של ריאל מדריד. ב-2014, בחיפושו אחר דקות משחק, עזב ליובנטוס אך בקיץ 2016 הבלאנקוס ניצלו את הסעיף שהיה להם בחוזה ורכשו אותו בחזרה תמורת 30 מיליון יורו. בקדנציה השנייה שלו בברנבאו שוב לא הצליח להפוך לשחקן הרכב קבוע, ובכל זאת כבש 15 שערי ליגה ב-26 משחקים. בנבחרת ספרד יש לו תשעה שערים ב-20 הופעות.

עוד בנושא:

דיווח באנגליה: רדינג מהצ'מפיונשיפ הציעה 4 מיליון ליש"ט על תומר חמד
דיווח בצרפת: פיני זהבי אישר שעסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן נסגרה
סדר המשחקים בספרד: הקלאסיקו הראשון במדריד ב-20 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully