וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נבחרת צרפת ברמה אחרת מהנבחרות שפגשנו עד היום"

21.7.2017 / 20:12

מאמן נבחרת העתודה יודע שהמשוכה בחצי גמר אליפות אירופה (שבת, 19:00, ספורט5) גבוהה: "אם נשחק נכון, נוכל להקשות עליהם". תמיר בלאט: "מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה"

נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
המסע הקסום יימשך?/אתר רשמי, FIBA

רגע האמת של נבחרת העתודה הגיע. עודד קטש ושחקניו יפגשו מחר (שבת, 19:00, ספורט5) את צרפת בחצי גמר אליפות אירופה, בניסיון להעפיל לגמר שלישי בתולדות נבחרות העתודה של ישראל וראשון מאז 2004. בחצי הגמר המקביל ייפגשו יוון וספרד.

בניגוד למשחקים קודמים בטורניר, הפעם תיתקל ישראל במשוכה גבוהה מאוד. ברבע הגמר היממו הצרפתים את סרביה, שנחשבה פייבוריטית, עם 67:86 אדיר, בעיקר בזכות מבול של 16 שלשות ובשמינית הגמר הביסו את צ'כיה ב-27 הפרש. בדומה לישראל, גם צרפת סיימה את הבית המוקדם במאזן מושלם של 0:3 ועדיין לא הפסידה בטורניר. שני הכוכבים הגדולים שלה הם הרכז, אלי פרנק-אוקובו, שחקן פו אורטז, שמעמיד באליפות ממוצעים של 15 נקודות (3.8 שלשות), 3.4 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק, ושחקן הפנים של וילרבאן אמינה נואה, לו ממוצעים של 13.4 נקודות ו-8.4 ריבאונדים לערב.

"זו קבוצה מרמה אחרת מאלו שפגשנו עד היום", הודה עודד קטש. "אין ספק שהיתרון הגדול שלהם הוא האתלטיות. חשוב מאוד איך שניכנס למשחק אבל אני מאמין שנגיע מוכנים. היו להם משחקים גדולים נגד טורקיה וסרביה אבל נגד מונטנגרו ואיסלנד הן התקשו. אם נשחק נכון נוכל להקשות עליהם ולהיות במשחק".

קפטן וכוכב הנבחרת תמיר בלאט הוסיף: "ראינו את צרפת בווידאו, הם מאוד אתלטיים, מאוד אגרסיביים, שומרים מעולה. צוות האימון שלנו הכין תכנית משחק מסוימת ונצטרך לבוא וליישם אותה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה, מאוד מאמינים שזה אפשרי. הפידבק מהארץ מדהים, זה ממש כיף. אין הרגשה טובה יותר מלקבל את המחמאות מכל החברים והמשפחה. יהיה טוב. אנחנו באים ליהנות, כמו שבאנו ליהנות בכל משחק".

עוד בנושא:

הסינדרלה, החקיין והגניבה הפינית: הגיבורים הלא מוכרים של נבחרת העתודה
עודד קטש: "השחקנים האלה רק מפתיעים אותי, אז למה לעצור את זה?"
ישראל ניצחה את איסלנד 54:74 ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully