וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הפורוורד האוסטרלי ג'ונה בולדן חתם לשלוש שנים

הצהובים הודיעו על החתמתו של פורוורד הכוכב האדום בלגרד, שנבחר בדראפט האחרון על ידי פילדלפיה. בולדן, 21, 2.08 מטר, רשם בליגת הקיץ ממוצעים של 10 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הפורוורד האוסטרלי של הכוכב האדום בלגרד, ג'ונה בולדן, על חוזה לשלוש שנים.

בולדן (21, 2.08 מ'), אתלט גדול שמסוגל גם לקלוע מחוץ לקשת, נולד באוסטרליה ושיחק עונה אחת במכללת דיוק - 2015/16 - בה העמיד ממוצעים של 4.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק. בסיומה שלא להמשיך לעונה נוספת ועבר ל-FMP בלגרד הסרבית, בה העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק. בקיץ הנוכחי חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד, ו-12 ימים לאחר מכן נבחר במקום ה-36 של דראפט ה-NBA על ידי פילדלפיה. בליגת הקיץ הנוכחית רשם בשורות הסיקסרס ממוצעים של 10 נקודות ו-5.3 ריבאונדים לערב.

בולדן הפך לשחקן הזר הרביעי שחותם הקיץ בשורות הצהובים ושחקן הרכש השמיני. עד כה צירפה הקבוצה של נבן ספאחיה את מייקל רול, פייר ג'קסון ודשון תומאס הזרים ואת הישראלים ג'ון דיברתולומיאו, אלכס טיוס, ג'ייק כהן וכרם משעור. בולדן צפוי לעבור ל-NBA בעונה הבאה כשייתכן שמכבי תל אביב תקבל עליו פיצוי כספי.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה: "ג'ונה הוא שחקן צעיר אבל מאוד מוכשר, פוטנציאל גדול. פורוורד אתלטי שיודע להפציץ מרחוק. ילד נהדר שאוהב לעבוד קשה ואנו מאמינים שהוא יתפתח להיות שחקן מצוין".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב שלחה טיוטת חוזה לג'ונה בולדן, שעל סף חתימה
מכבי תל אביב: דשון תומאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת
התחום האפור: מה אפשר ללמוד מהפעולות של מכבי תל אביב

ג'ונה בולדן. GettyImages
מצטרף לפרויקט הצהוב. ג'ונה בולדן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully