וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה בארץ. מסתמן: שלושה שחקנים ישוחררו מהסגל

21.7.2017 / 8:11

לוזון שצפוי להשאיר סגל של 24 שחקנים יערוך סבב שיחות וישוחח גם עם קגלמאכר שלא פתח במחנה. המאמן סיכם: "נפחית עומסים". חיפה הציעה לבוזגלו 400 אלף יורו, ומענק חתימה של 100 אלף

יח"צ - חד פעמי

לאחר כעשרה ימים בהם שהתה בפולין, שם קיימה את מחנה האימונים שלה, מכבי חיפה נחתה הלילה (שישי), סמוך לשעה שלוש לפנות הבוקר, בטיסה ישירה מברלין. הקבוצה שבה לארץ לאחר שני ניצחונות (4:0 על מילואי וולפסבורג ו-1:0 על מידז' לגניצה) ותבוסה כואבת, 5:0 לסיגמה אולמוץ הצ'כית. גיא לוזון אמר: "בגדול, אני מאוד מרוצה מהפרק הזה. כרגע אנחנו נתחיל להפחית את העומסים על מנת להביא את השחקנים רעננים למשחק הראשון בגביע הטוטו". כעת הקבוצה תחל בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו הראשון מול בני סכנין, בעוד שמונה ימים (שבת, 19:00, עכו). היא תפתח את הליגה ב-19 באוגוסט במשחק חוץ מול בני יהודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא לוזון נוחת עם השחקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השבוע הבא אמורות להיערך פגישות בין גיא לוזון לשחקנים בנוגע לשינויים בסגל. שחקן הגנה, קשר וחלוץ אמורים לעזוב, לאחר ששחקנים התלוננו על עומס בחלק מהעמדות, שכוללות שלושה שחקנים שיתחרו על מקום אחד. חיפה שבה לארץ עם 26 שחקנים, לא כולל שחקן זר שאמור להצטרף. המטרה היא להישאר עם סגל של 24, כשבהמשך צפויים לעלות שחקנים נוספים ממחלקת הנוער.

בקבוצה ישנה אכזבה מהיכולת במשחק האחרון, אך ההרכב אמור להשתנות עד המשחק הראשון. גארי קגלמאכר, שלא פתח באף אחד מהמשחקים (גיא לוזון העדיף את דקל קינן על פניו) הבין שיש שינוי במעמדו, וישוחח עם לוזון. המאמן מתכנן שינויים נוספים בהרכב - עומר דמארי אמור לחזור בקרוב לאימונים מלאים, גילי ורמוט עשוי לפתוח במקום אופיר מזרחי, קשר עושה משחק יצטרף ובמועדון מאמינים שעד פתיחת העונה הזר החדש, קאיו, ייכנס לכושר משחק. המאמן בונה גם על גיורגי קוסטדינוב, שלא פתח במשחק האחרון.

לוזון לוחץ להשלים את עסקת אדי גוטליב, שתעלה לירוקים כשני מיליון שקל. הפרטים מול השחקן טרם סוכמו, ובעוד שהירוקים הציעו 200 אלף יורו, השחקן מוכן לסגור את תנאיו לשלוש שנים תמורת 250 אלף, בחוזה לשלוש שנים. לוזון רוצה גם את שחקן נבחרת פולין לשעבר (41 הופעות) אדריאן מיז'ייבסקי (30), אך בוחן גם מועמדים נוספים. ומה עם מאור בוזגלו? במועדון מתכוונים להגיש לקשר הצעה בכתב, לאחר שבפגישה הראשונה שוחחו בעל פה על תנאי השכר. חיפה הציעה 400 אלף יורו, ומענק חתימה של 100 אלף, בחוזה לשלוש שנים. ההצעה אמורה לעבור בקרוב לאביו, יעקב בוזגלו, ואז אמורים לקבוע הצדדים פגישה נוספת.

בעניין אחר, דיווחים באוסטרליה טוענים שהקשר האוסטרלי ג'יימס טרויסי, שבחר שלא לחתום במכבי חיפה, עשוי לקבל הצעה לחתום במלבורן סיטי מהליגה האוסטרלית (קבוצת הבת של מנצ'סטר סיטי) ולהשתכר כ-600 אלף דולר לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully