וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ברור שהיריבות חלשות, אך יש הרגשה שדברים מתחברים"

21.7.2017 / 7:42

אחרי הניצחון על רייקיאוויק, במכבי תל אביב מאמינים שאפשר לעבור את פאניוניוס: "טוב לעשות מקצי שיפורים אחרי ניצחונות". שביעות רצון מאצילי, שחקן: "זה הערך מוסף שעומר צריך להביא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס לעניינים. עומר אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. מרוצים מהניצחונות אבל לא מסתנוורים

במכבי תל אביב הביעו שביעות רצון אחרי ה-0:2 הקליל על רייקיאוויק ובמועדון שוררת תחושת ביטחון באשר לסיכויי הקבוצה לחלוף על פני פאניוניוס בסיבוב הבא של מוקדמות הליגה האירופית. היריבה היוונית שגברה אתמול (חמישי) על גוריצה תגיע בשבוע הבא לישראל ללא שני השחקנים האיראניים שלה, מה שיקל על הצהובים את המלאכה. אמש סיימו במכבי תל אביב את המשחק ברייקיאויק בתחושה שהקבוצה משתפרת משבוע לשבוע ובמחצית השנייה אתמול הציגה כדורגל מאוד חיובי.

ג'ורדי קרויף היה מרוצה בעיקר מיישום הפרמטרים עליהם עבד עם השחקנים באימונים ובראשם משחק הלחץ והיציאה המסודרת מהגנה להתקפה. השער הראשון שכבשה מכבי תל אביב היה בדיוק תבנית של משחק עליה עבדו בשבוע החולף בקרית שלום. יחד עם זה, איש במועדון אינו משלה את עצמו כי החומר הקיים יספיק למכבי תל אביב. לכולם ברור כי יצורפו שניים ואפילו שלושה זרים, רק ספק אם מישהו מהם יהיה רלוונטי להתמודדות הכפולה מול היוונים, שכן הזמן דוחק וגם אם יגיע תוך זמן קצר שחקן זר חדש ייקח לו זמן להתאקלם. "תמיד טוב לעשות מקצי שיפורים אחרי ניצחונות. הניצחונות על טיראנה ורייקיאוויק לא סינוורו כאן איש", אמרו אמש במכבי תל אביב. "ברור שהיריבות האלה חלשות ולא מהוות קנה מידה לכלום, אבל יש הרגשה שדברים קצת יותר מתחברים".

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "קיארטנסון התאמץ יותר מדי, אף פעם לא ראיתי אותו ככה"
מכבי תל אביב ניצחה 0:2 באיסלנד את רייקיאוויק ועברה שלב
פאניוניוס ניצחה את גוריצה גם במשחק החוץ ומחכה למכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוצים אך לא מסתנוורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. אצילי מתחיל להתחבר לקבוצה

בכל הקשור לדברים שמתחילים להתחבר ולהסתדר, במכבי תל אביב שמחו לראות את עומר אצילי במשחק הכי טוב שלו עד כה. השער שכבש ברגל ימין, הבישול לדור פרץ ברגל שמאל. אצילי היה בהרבה דקות עמוק בעניינים וגם ההחמצה הנוראית שלו במחצית הראשונה לא גרמה לו להוריד את הראש לקראת המחצית השנייה בה היה מצוין. "מכבי תל אביב צריכה את עומר אצילי של המחצית השנייה בכל משחק", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "זה הערך שעומר צריך להביא למכבי והוא יכול אפילו יותר מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך רצה לכבוש באיסלנד. וידאר קיארטנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. קיארטנסון ושוינפלד ישחקו הרבה יחד

וידאר קיארטנסון רצה מאוד לכבוש אתמול. האוהדים היחידים של מכבי תל אביב אתמול ברייקיאוויק היו בני המשפחה של החלוץ האיסלנדי שהתלבשו בצהוב עם החולצות של קיארטנסון וגם עם אחרות וכבשו את אחת הפינות במגרש. קיארטנסון היה פעיל מאוד וחיפש את השער אבל לבסוף הסתפק בבישול לאצילי בשער הראשון. אייל גולסה, אחד החברים הכי טובים של החלוץ, סימן לעבר המשפחה ביציע שהגול בא מבישול של וידאר כך שיש להם בהחלט סיבות לשמוח אבל החלוץ יצא קצת מאוכזב שלא מצא את הרשת.

כך או אחרת קיארטנסון וארון שוינפלד הוכיחו אתמול שהם יכולים לשחק יחד. הרבה גבות הורמו שלשום כשהתפרסם כאן כי ג'ורדי קרויף שוקל להציב את שניהם יחד, אבל קרויף היה מאוד בטוח בצעד שלו בעיקר אחרי שראה ששניהם עבדו נהדר יחד בנתניה במשחק הראשון וגם כי היה חשוב לו להיעזר ביכולת של שוינפלד בקרבות האוויר מול האיסלנדים הגבוהים והחסונים. "וידאר וארון ישחקו הרבה יחד העונה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "ארון גם מאוד נייד למרות הגובה והמשקל שלו. הוא רץ היטב ומאוד דינמי, כך שהוא הצדיק את הציוות שלו ושל וידאר יחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אצילי בפוזת הכיבוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. השחקנים רוצים אוהדים גם באירופה

עם כל הכבוד למשפחת קיארטנסון, שחקנים במכבי תל אביב דיברו ביומיים האחרונים על כך שהם רוצים להרגיש את אוהדי הקבוצה גם במשחקי חוץ באירופה. חבילה לאיסלנד היתה מאוד יקרה, סדר גודל של 1400 יורו, כך שאוהדים מהארץ לא הגיעו וגם לסיבוב הקודם מול טיראנה לא ליוו אוהדים את השחקנים לאלבניה. לקראת המשחק מול יוון רוצים שחקנים במכבי תל אביב לחוש קהל שיוצא מהארץ כדי לדחוף ולעזור להם להשיג את הכרטיס לפלייאוף. "קודם נעשה תוצאה טובה מול פאניוניוס בשבוע הבא בארץ ואחרי זה נקווה שהאוהדים שלנו יבואו איתנו ליוון".

seperator

5. ביקורת על הפאולים הרבים לפני הרחבה

עבירה מיותרת של עומר אצילי על מפתן הרחבה, פאול לא חכם של שרן ייני כמעט באותו המקום והיה עוד מקרה אחד במהלך המשחק. שלוש פעמים העניקו שחקני מכבי תל אביב לרייקיאוויק הזדמנויות קלות לכיבוש מקו ה-16 בכדור נייח ועל כך מתכוון קרויף לתת את הדעת באימונים הקרובים. "אם היה להם בועט טוב של כדורי עונשין, לא בטוח שהיינו מנצחים בכזו קלות", אמר אמש שחקן במכבי תל אביב. "אנחנו לא בעטנו נייח אחד ממקום מסוכן כי הם לא עשו עלינו עבירה כזו ולעומת זאת הם עמדו שלוש פעמים מול ראיקוביץ' ולמזלנו בעטו רע מאוד. ברור שצריך להתייחס לזה ולהפסיק עם הפאולים המיותרים על ה-16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully