וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טו הולוואי חתם לעונה נוספת

21.7.2017 / 1:31

אחרי צירופם של גיא פניני, תמיר בלאט, חנן קולמן וטיישון תומאס, הסגולים החתימו לעונה נוספת גם את הרכז שהצטרף במהלך העונה שעברה. דן שמיר: "ההמשכיות חשובה". גם אריאל ז'אנו הצעיר חתם

הפועל חולון ממשיכה לבנות סגל מסקרן לעונה הבאה. אחרי שצירפה את גיא פניני, תמיר בלאט, חנן קולמן וטיישון תומאס, הלילה (חמישי) הודיעה הקבוצה כי טו הולוויי, שהגיע במהלך העונה שעברה על תקן מחליף לקאליף ווייאט, חתם לעונה נוספת. ב-15 משחקים בליגה הסדירה בעונה שעברה העמיד הולוואי (28, 1.83) ממוצעים של 15.3 נקודות ו-3.7 אסיסטים, ובפלייאוף השתדרג ל-21.5 ו-5.5, למרות שחולון הודחה ברבע הגמר.

"אני מאושר להמשיך ולשחק עוד עונה בהפועל חולון. נבנית כאן קבוצה מאוד איכותית ואני בטוח שניתן לקהל הנהדר שלנו הרבה סיבות ליהנות ולשמוח", אמר הולוואי לאתר הרשמי של הקבוצה. דן שמיר הוסיף ש"אני וכל המערכת נהנינו מאוד מטו ואני שמח מאוד שהצלחנו להשאיר אותו לעוד עונה. ההמשכיות הזאת חשובה מאוד להפועל חולון וחשובה גם לטו להמשך הקריירה שלו".

כמו כן, צירפה חולון את שחקן נבחרת הנוער אריאל ז'אנו, שחתם לארבע עונות. ז'אנו (18, 2.00), הוא בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל.

הידיעה הראשונית על כך שחולון מנסה להשאיר את הולוואי
שלשום הודיעה חולון על צירופו של הפורוורד טיישון תומאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully