וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "קיארטנסון התאמץ יותר מדי, אף פעם לא ראיתי אותו ככה"

21.7.2017 / 0:05

מאמן מכבי תל אביב התלוצץ בנוגע לחלוץ שלא כבש מול בני משפחתו ב-0:2 על רייקיאוויק, והוסיף: "המטרה היא להגיע שוב לשלב הבתים". הכירו את פאניוניוס היוונית, שתגיע ללא צמד האיראנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השקיע יותר מדי". קיארטנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) בקלות את עלייתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אחרי שניצחה 0:2 באיסלנד את רייקיאוויק. עומר אצילי (57) ודור פרץ (66) כבשו, כריסטיאן באטוקיו ערך הופעת בכורה והצהובים השלימו 1:5 בסיכום צמד המשחקים. בשבוע הבא הם יארחו את פאניוניוס היוונית, שהדיחה את גוריצה עם 2:5 בסיכום. הקבוצה היוונית תגיע ללא צמד האיראנים שלה, מסעוד שוג'אי ואחסן חג'ספי, אותם היא מנסה לשכנע לפחות לשחק בגומלין ב-3 באוגוסט.

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "זה ניצחון טוב, ניצלנו שני מצבים וזה הספיק. בשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות הגענו לשלב הבתים, וזו המטרה גם הפעם. אני מקווה שנעשה את זה. וידאר התאמץ יתר על המידה היום לדעתי, לא ראיתי אותו אף פעם כל כך אגרסיבי ונמרץ.

קרויף הוסיף: "אנחנו מנסים להתקדם משבוע לשבוע. האיסלנדים אגרסיביים ועם יכולת לא רעה בהתקפה, אני שמח שהצלחנו לעצור אותם".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 באיסלנד את רייקיאוויק ועברה שלב
פאניוניוס ניצחה את גוריצה גם במשחק החוץ ומחכה למכבי תל אביב
בית"ר ירושלים: "זו פשוט השפלה". ביקורת קשה על שרון מימר והשחקנים

שחקן נבחרת איראן מסעוד שוג'אי. AP
לא תראו אותו בארץ. מסעוד שוג'אי/AP

הכירו את פאניוניוס

הפוליטיקה: כאמור, בהרכב של פאניוניוס משחקים האיראנים אחסן חג'ספי ומסעוד שוג'אי, כאשר האחרון הוא גם שחקן מפתח. אין כאן מה להתלבט, שניהם לא יגיעו לישראל, אבל כמו תמיד במקרים כאלו - גם הפעם נקבל מנה מיחסי ישראל-איראן.

האצטדיון: נאה סמירני, אצטדיון צנוע באתונה שמכיל 11,700 מקומות ושעבר שיפוץ לאחרונה ב-2016.

המאמן: מיכאליס גריגוריו בן ה-43 פרש בגיל 30 בגלל פציעה ומאמן כבר תקופה ארוכה. הוא מונה בקיץ האחרון אחרי שלפני כן אימן את קרקירה.

הכוכב: סאמד ישיל כבש צמד במשחק הראשון נגד גוריצה, הוסיף שער ובישול בגומלין, ואם נשים את שני האיראנים בצד, הוא זה שיצטרך לסחוב את החלק הקדמי. החלוץ בן ה-23 כיכב בנבחרות הצעירות של גרמניה ונרכש על ידי ליברפול תמורת 1.3 מיליון יורו. אבל כוכבו דעך ועכשיו הוא מנסה לשקם את הקריירה באתונה.

שימו לב ל...: הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה נבחן לפני שנתיים במכבי חיפה ולא קיבל הצעה לחוזה. הוא המשיך לנים הצרפתית ובשנה שעברה נחת בפאניוניוס.

בעונה שעברה: עונת שיא מבחינת האדומים-כחולים הסתיימה עם מקום חמישי. אבל זה גם עלה ביוקר: המאמן ולאדן מילוייביץ' קיבל את הג'וב היוקרתי בכוכב האדום בלגרד, הקשר האחורי מאנוליס סיופיס חתם באולימפיאקוס והכוכב הגדול, קארים אנסריספארד האיראני, נמכר לאלופה כבר בינואר.

מה עשתה בחלון ההעברות: האבידה של מאנוליס סיופיס במרכז המגרש עלולה להתברר כמכה קשה עבור פאניוניוס. מי שהובא כדי לנסות למלא את הנעליים שלו הוא אירקלי מאיסורדזה הגאורגי, ששיחק בארמיס ארדיפו בשנה שעברה. יאיא בננה הקמרוני בעל השם הנהדר הוא החיזוק המשמעותי במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully