וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט סנט פטרסבורג ביקשה מבני יהודה להחליף את הביתיות

הקבוצה הרוסית פנתה אל הזהובים בבקשה שהמשחק הראשון יתקיים בישראל. יוסי אבוקסיס: "אני לא מסתנוור למרות שניצחנו, הקרדיט מגיע לשחקנים. כיף לעבור שלב, ממשיכים הלאה"

צילום ועריכה: קובי אליהו
מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
צ'יבוטה חוגג בדרך למפגש מול זניט/ברני ארדוב

בני יהודה גברה הערב (חמישי) 0:2 על טרנצ'ין (1:3 לכתומים בסיכום שני המשחקים) במשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. יוסי אבוקסיס נהנה משערי בכורה של מאוויס צ'יבוטה (50) ויובל אשכנזי (85) שהעלו את קבוצתו לסיבוב השלישי, בו מחזיקת הגביע תפגוש את קבוצת הפאר הרוסית, זניט סנט פטרסבורג. המשחק הראשון יתקיים ב-27 ביולי ברוסיה והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. בני יהודה הבטיחה לעצמה מענק של 460 אלף יורו בעקבות העלייה לסיבוב הבא.

הנהלת בני יהודה בודקת בקשה של זניט סנט פטרסבורג לגבי החלפת ביתיות בשלב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. לאחר הניצחון של הזהובים מול טרנצ'ין, פנתה הקבוצה הרוסית, שאמורה לארח את המשחק הראשון בחמישי הקרוב, בבקשה להחליף את הביתיות. בני יהודה אמורה לענות לבקשה בסוף השבוע הקרוב.

המאמן יוסי אבוקסיס: "אני לא מסתנוור למרות שניצחנו. המחמאות מגיעות לשחקנים שלי. בחצי הראשון שיחקנו לא טוב, אבל ידענו שבחצי השני הם ייצאו קדימה והגענו למצבים. משחק ההגנה היה טוב והייתה מחויבות מדהימה. לא קל לעבור קבוצה חזקה ומאומנת כמו טרנצ'ין, כל הכבוד לשחקנים. כיף לעבור שלב, ממשיכים קדימה. אני עדיין לא מרוצה מהרכש שהבאנו הקיץ. ההנהלה נותנת גב ותקציב. אני יודע שאנחנו צריכים להתחזק ואנחנו נעשה את זה. איך נעבור את זניט? אני לא יודע, עוד לא עקבתי אחריהם. צריך להרוויח מהחוויה הזאת גם דברים מקצועיים, גם אם לא נעבור אותם. לא נותנים לנו סיכוי אבל זה כדורגל, הכל אפשרי".

כובש שער היתרון, מאוויס צ'יבוטה: "באתי למקום שבו רצו אותי, הלכתי עם הלב אבל יש עוד הרבה עבודה. ההרגשה לכבוש היא נפלאה אבל הכי חשוב היה הניצחון. אני רוצה להתייחס רק לבני יהודה, לא למה שהיה במכבי תל אביב".

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה ניצחה 0:2 את טרנצ'ין ועלתה לשלב הבא
חשש בבני יהודה: ברק אברמוב עשוי למכור את המועדון
בני יהודה: אלי בלילתי חתם לשלוש שנים

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
יתמודד ראש בראש עם יוסי אבוקסיס. רוברטו מאנצ'יני/AP

הכירו את היריבה: זניט סנט פטרסבורג

האצטדיון: סנט פטרסבורג ארנה החדיש מכיל 68 אלף מקומות. אין מה לדאוג, הוא לא יהיה מלא נגד בני יהודה. במונדיאל בקיץ הבא דוקא כן.

המאמן: רוברטו מאנצ'יני. שחקן עבר גדול עם 36 הופעות בנבחרת איטליה, ומי שכמאמן זכה באליפויות באיטליה ואנגליה וגביעים באיטליה וטורקיה.

הכוכב: לאנדרו פארדס מסומן ככזה. זניט שילמה עליו 23 מיליון יורו לרומא והציפיות בהתאם. אבל מלבדו יש לזניט שחקן איכותי בכל עמדה ומספיק שנזכיר שמות כמו ברניסלב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, אולג שאטוב, אלכסנדר קוקורין וז'וליאנו.

שימו לב ל...: הסגל של זניט יהיה חסר שלושה שחקנים שעיטרו אותו כמעט דרך קבע בשנים האחרונות: דני, ניקולא לומברטס ואלכסנדר קרז'קוב. הראשון עזב אחרי תשע שנים וחתם סלביה פראג, השני נמכר לאוסטהד והשלישי פרש וקיבל תפקיד ניהולי במועדון.

בעונה שעברה: כישלון. זניט סיימה במקום השלישי בליגה, הודחה מהגביע בשמינית הגמר ועפה מהליגה האירופית בשלב 32 האחרונות. על עונה כזו אפילו למירצ'ה לוצ'סקו הגדול לא סלחו והוא פוטר.

מה עשתה בחלון ההעברות: שילמה 44 מיליון יורו על ארבעה שחקנים (לאנדרו פארדס 23, סבסטיאן דריוסי 15, דאלר קוזאייב 4, דניס טרנטייב 2). כריסטיאן נובואה האקוודורי הגיע בהעברה חופשית כדי להוסיף ניסיון ואולי לעזור לארגנטינאים החדשים להתאקלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully