וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: תומאש פקהארט חתם לשלוש שנים בשורות הפועל באר שבע

21.7.2017 / 11:54

החלוץ הצ'כי בן ה-28 ויתר על סעיף היציאה והפך לשחקן הרכש החמישי של האלופה הישראלית בפגרה. בעונה האחרונה שיחק פקהארט בשורות א.א.ק. אתונה וכבש 12 שערים ב-32 משחקים בכל המסגרות

קובי אליהו
שחקן הפועל באר שבע תומאש פקהארט עם אלונה ברקת, אסי רחמים. פייסבוק רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
19 הופעות בנבחרת צ'כיה. פקהארט עם אלונה ברקת ואסי רחמים/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל באר שבע

תומאש פקהארט הפך היום (שישי) רשמית לשחקנה של הפועל באר שבע. החלוץ הצ'כי, שסיכם את תנאיו ביום רביעי, נחת אתמול בשעות הבוקר בארץ ועבר בדיקות רפואיות, נפגש עם ראשי המועדון אך מחלוקת על סעיף היציאה של השחקן השהתה את החתימה. הצדדים נפגשו היום פעם נוספת ובסיום הפגישה הושגה הבנה כאשר השחקן ויתר על סעיף היציאה וחתם על חוזה לשלוש שנים בשורות האלופה הישראלית. פקהארט בן ה-28 הוא הרכש החמישי של באר שבע לקראת העונה החדשה, אחרי איסק קואנקה, דור אלו, אורן ביטון ודן איינבינדר. פקהארט אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף להפועל באר שבע, מקווה שנשיג את כל המטרות שנציב לעצמנו".

פקהארט, לו גם מכבי חיפה הגישה הצעה מוקדם יותר הקיץ, סיים את חוזהו בא.א.ק אתונה אחרי עונה אחת, בה כבש 12 שערים ב-32 משחקים בכל המסגרות.

עוד בנושא
בעקבות מקרה לאלה: שחקני הפועל חיפה התבקשו להימנע משימוש בתוספים
הפועל באר שבע: שהר עלול להיעדר מספר חודשים בשל פריקה קשה בכתף

ב-2006 הצטרף פקהארט למחלקת הנוער של טוטנהאם, אך לא הספיק לרשום ולו הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. לאחר שהושאל לסאות'המפטון וסלביה פראג חתם ב-2010 לשלוש שנים ביבלונץ אך המשיך בנדודיו, וב-2011 הצטרף לנירנברג.

בשורות הקבוצה הגרמנית החלוץ הצ'כי כבש 14 שערים ב-88 הופעות בין 2011 ו-2014, לפני שחתם לשלוש עונות בשורות אינגולשטאדט וגם בשורותיה שיתף פעולה עם אלמוג כהן. ב-2014/15 שותף ב-16 משחקי ליגה אך לא מצא את הרשת, ובפברואר 2016 הוחתם על ידי א.א.ק אתונה, עמה זכה בגביע היווני בעונה הראשונה וסייע לה להגיע למקום השני ולמוקדמות ליגת האלופות בעונה הקודמת. במדי נבחרת צ'כיה יש לו 19 הופעות ומאזן של שני שערים.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: "אפשר להפסיד, אבל לא ככה. נראינו קטסטרופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully