וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את איסלנד 54:74 ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה

נבחרת העתודה העפילה לחצי גמר אליפות אירופה לראשונה מאז 2005. בלאט, זוסמן ונבון סיפקו הצגה נוספת וסחפו את הלבנים ל-54:74 נהדר על איסלנד. היריבה על הכרטיס לגמר: צרפת, שפירקה את סרביה

שחקן נבחרת העתודה של ישראל יובל זוסמן נגד נבחרת איסלנד. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
חצי גמר חמישי. יובל זוסמן/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

החלום נמשך: יממה אחרי הניצחון הנאה על איטליה, נבחרת העתודה המשיכה היום (חמישי) את דרכה באליפות אירופה לנבחרות עתודה ביוון, וגברה בשלב רבע הגמר על נבחרת איסלנד 54:74, בדרך לחצי גמר ראשון מאז 2005. בחצי הגמר ביום שבת תפגוש ישראל את צרפת, שפירקה את סרביה הפייבוריטית 67:86, הרבה בזכות ערב אדיר מחוץ לקשת (16 מ-28).

המשחק מול האיסלנדים התחיל בצורה צמודה, אבל שחקניו של עודד קטש הצליחו לברוח ברבע השלישי ומשם לא נתנו להפרש הדו-ספרתי לרדת. תמיר בלאט (15 נקודות, 6 אסיסטים), אריאל נבון (15 נקודות) ויובל זוסמן (11 נקודות, 9 ריבאונדים) כיכבו ולקחו את הנבחרת על הגב, בדרך לחצי גמר חמישי בהיסטוריה.

קלעו לנבחרת ישראל: תמיר בלאט 15 (6 אסיסטים), אריאל נבון 15, מיכאל מושקוביץ 11 (6 ריבאונדים), יובל זוסמן 11 (9 ריבאונדים), נתנאל ארצי 8 (9 ריבאונדים), דניאל קופרברג 5 (9 ריבאונדים), רועי הובר 4, יונתן רבינוביץ' 3, מירון רוינה 2, גיל בני, טום ספיר ורועי נציה שותפו אך לא קלעו.

מאמן נבחרת העתודה עודד קטש. fiba, אתר רשמי
גאה בשחקניו. עודד קטש/אתר רשמי, fiba

מהלך המשחק:

ישראל רצה ל-3:11 מהיר והאיסלנדים הזעיקו פסק זמן. האיסלנדים התעוררו, ישראל הפסיקה לקלוע לחלוטין ושלוש דקות לסוף הרבע נקבע שוויון 13:13. הרבע הסתיים ב-14:15 לישראל. עוד דקות טובות של הכחולים באמצע הרבע השני הקפיצו אותם ל-20:27 ושוב, פסק זמן איסלנדי. ישראל המשיכה לרוץ וזינקה ליתרון שיא של 11 נקודות, 26:37. שלשה מטורפת של איסלנד על הבאזר הורידה אותם בפיגור שבע בלבד להפסקה, 34:41 לישראל.

איסלנד ניסתה להתקרב לאורך הרבע השלישי, אבל ישראל הצליחה, עם הרבה מאמץ וכמה סלי מפתח, לשמור על יתרון צנוע של כמה נקודות. שלשה של נבון קבעה 43:52, שלוש דקות לסוף הרבע. עוד כמה רגעים מוצלחים ופתאום ההפרש זינק ל-15 לטובת הכחולים של קטש. הרבע נגמר ב-47:62 מבטיח לישראל. הרבע הרביעי נפתח עם קרוב לשלוש דקות בהן אף נבחרת לא השיגה נקודות, מה ששיחק לטובת ישראל שהמשיכה לשמור על ההפרש הגבוה. האיסלנדים נראו חסרי אונים בדקות הסיום, ובסופו של דבר הנבחרת שמרה על היתרון ואף הגדילה אותו עם 54:74 בדרך לחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
הנבחרת חוגגת/אתר רשמי, FIBA
נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
נבחרת העתודה/אתר רשמי, FIBA
שחקן נבחרת העתודה אריאל נבון. FIBA, אתר רשמי
אריאל נבון/אתר רשמי, FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully