וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן אבשלום: "לא ניסיתי להשתלט על הפועל אילת"

20.7.2017 / 11:09

עידן אבשלום, מי ששימש כמנהל המקצועי ומחזיק ב-25 אחוזים מהבעלות על המועדון, הגיב לטענה כי ניסה להפוך לבעל שליטה: "אחרי עזיבת דורון הרציקוביץ יכולתי לקבל 100 אחוז אם רציתי"

לירון מולדובן

שמו של עידן אבשלום, מי ששימש כמנהל המקצועי של הפועל אילת בעונה החולפת, ולפני כן החזיק בתפקיד מקצועי בכיר גם בהפועל תל אביב, עלה לכותרות בימים האחרונים ולא מהסיבות הטובות ביותר. אבשלום, מקורבו של עודד קטש, עמו הגיע לאילת, מחזיק ב-25 אחוזים מהבעלות על הקבוצה הדרומית, אותם לקח אחרי עזיבתו של דורון הרציקוביץ'. לוואלה! ספורט נודע כי אבשלום היה חלק במאבקי כוחות בהנהלת הקבוצה מול היו"ר מוטי אמסלם, וכי הוא ניסה להגיע למצב כי הוא השולט במועדון, אך המהלך נבלם.

הבוקר (חמישי) הגיב אבשלום לוואלה! ספורט לחלק מהטענות בכתבה: "אני איש כדרוסל בלבד, לא פוליטיקה לא עסקנות", אמר אבשלום, "הכדורסל הוא אני והשחקן הישראלי והמאמן הישראלי הם המטרה שלי. לא היה כל ניסיון להשתלט על כלום. סך הכל בסופו של דבר יש שתי השקפות עולם בסיפור הזה ועודד בחר לוותר על זה. לי יש כיום 25 אחוזים במועדון לא היה לי כל רצון לקבל אחוז אחד נוסף מהבעלות.

עוד בנושא
מלחמת ההישרדות הובילה לפיצוץ: מה גרם לפרידה של עודד קטש והפועל אילת?

שחקני הפועל אילת. לירון מולדובן
"לא עסקנות ולא פוליטיקה". שחקני הפועל אילת/לירון מולדובן

אבשלום המשיך ואמר: "גורמים מאילת פנו אלי לפני כשנה לקחת אחריות לאחר עזיבת דורון הרציקוביץ, ויכולתי לקבל 100 אחוז אם רציתי אבל ממש לא רציתי. כבר לפני שבועיים הגעתי לסיכום מרצון טוב להחזיר את האחוזים שלי. במקביל יש לי הסכם חתום על ידי מוטי אמסלם להיות המנהל המקצועי של המועדון בשנתיים הקרובות. מוטי וההנהלה ממתינים לתשובה לגביי זה".

מוטי אמסלם מסר בתגובה לדברים: "לא היה לי כל קשר לכתבה המדוברת ואנחנו מממשיכים הלאה לבנות קבוצה תחרותית אטראקטיבית".

הפועל אילת מינתה אמש את מאיר טפירו למאמן הקבוצה, וכבר היום צפויים במועדון להמשיך בבניית הסגל, כשיקבלו את תשובתו של יפתח זיו האם יחתום לעונה הבאה, או יעדיף ללכת לעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully