וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מקרה לאלה: שחקני הפועל חיפה התבקשו להימנע משימוש בתוספים

20.7.2017 / 10:52

החלוץ, שהמריא לקייב, חשף כי השחקנים קיבלו תוספים שנמצאים בחדר ההלבשה. אפשרות: בית הדין יחייב את ההתאחדות לצאת בקמפיין הסברתי. הערב: תורג'מן יערוך בכורה מול ארסנל קייב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שאלון תורג'מן הצטרף למחנה האימונים בקייב, גם החלוץ מהראן לאלה החליט להגיע. אתמול העדיף השחקן להישאר בארץ לאחר שהחמיץ חלק מהמחנה, אולם לאחר שיחה עם הבעלים יואב כץ השתכנע להצטרף. לאלה לא יטול חלק במשחקי האימון משום שבית הדין אסר עליו לקחת חלק במשחקים אך הוא יוכל להתאמן. בעוד כשלושה שבועות אמורה להתקבל החלטה בעניינו על ידי הדיין גיורא לנדאו.

עוד בנושא:

הסתיים הדיון בפרשת מהראן לאלה: "נשבע, לא ידעתי מה אני לוקח"

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן יחד עם יואב כץ. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
טבילת אש על הדשא הירוק. אלון תורג'מן עם הבעלים יואב כץ)/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

בינתיים, שחקני הקבוצה התבקשו להימנע בשימוש בתוספים (ויטמינים ותוספי תזונה אחרים) עד סיום הדיון בעניינו של החלוץ. הסיבה: במהלך הדיון אתמול חשף לאלה בפני הדיין עו"ד גיורא לנדאו כי בחדר ההלבשה של הפועל חיפה קיימים תוספים וחלק מהשחקנים משתמשים בהם. בבית הדין מתחו אתמול ביקורת מסוימת על הקמפיין ההסברתי בעניין. אחד העדים חשף כי לא התקיימו בשנים האחרונות קמפיינים שנועדו למנוע את התופעה. "ההתאחדות חייבת לפקח יותר על הנושא הזה. מצד שני, לא בטוח שקמפיינים יעזרו, הרי חשפנו כבר שגם לקיחת ויטמינים שמאושרים על ידי משרד הבריאות, עשויים להכיל חומרים אסורים שלא כתובים על הקופסא. השוק פרוץ. חייבים לערוך מהפכה אחרי שפרשת לאלה תסתיים", אמרו בסביבתו של החלוץ.

הערב תשחק הקבוצה מול ארסנל קייב ותורג'מן צפוי לערוך הופעת בכורה. ניר קלינגר ממתין להחלטה בעניינו של דור פרץ ורק אז יחליט באיזו עמדה יצטרף הזר האחרון - קשר אחורי או שחקן התקפה. במועדון אמרו הבוקר: "אנחנו מעריכים שפרץ יצטרף אלינו עד תחילת השבוע".

הבעלים יואב כץ קיים אתמול אסיפת גיבוש בהשתתפות הצוות והשחקנים, בה סיפר להם בין היתר על האנלוגיה והחשיבות ההיסטורית והשפעתם הרבה של המאמר "אני מאשים" של אמיל זולא, והיצירה של המשורר יבגני יבטושנקו - באבי יאר. כץ וחברי הצוות המקצועי אף ביקרו אתמול באנדרטה בבאבי יאר בפאתי קייב בו נרצחו ביריות למעלה ממאה אלף יהודים בשואה. כמו כן אמר כץ כי אינו מאשים איש בהתנהלות לקראת מחנה האימונים וכי מה שחשוב שהקבוצה נמצאת במחנה אימונים ומלון ברמה גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יואב כץ אנשי הפועל חיפה באנדרטת באבי יאר. דוברות הפועל חיפה,
אנשי הפועל חיפה באוקראינה/דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully