וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מצפה מהחברים שלי להמשיך באותה הדרך"

החלוץ הישראלי שיבח את שחקני גוואנז'ו R&F לאחר שכבש צמד והוביל את קבוצתו לניצחון 2:4 על גוואנגז'ו אברגרנדה ברבע גמר הגביע הסיני. דראגן סטויקוביץ': "עוברים תהליך חיובי"

תקציר מתוקן: גוואנגז'ו ר.פ  - שנגחאי סיפג 1:1, ערן זהבי כבש. אתר רשמי
"מצפה לאתגרים הבאים". זהבי/אתר רשמי

בעיצומה של תקופה גרועה בליגה גוואנז'ו R&F וערן זהבי חגגו אתמול (רביעי) ניצחון מרשים 2:4 על היריבה העירונית והדאבליסטית גוואנגז'ו אברגרנדה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע הסיני. החלוץ הישראלי שכבש העונה 14 שערי ליגה, הוסיף למאזנו המרשים צמד ובישול.

זהבי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה עם הכיתוב "מרגיש נהדר" אמר לתקשורת הסינית לאחר המשחק: "אני מצפה מהחברים שלי לשחק באותה הדרך שבה שיחקנו היום. יש לנו לוח משחקים צפוף, אבל אין בעיה עם השחקנים הבכירים. אני מצפה בקוצר רוח להתמודד עם האתגרים שעומדים לפנינו".

עוד בנושא
מוקדמות האלופות: קבהא ודאבור בשלב הבא, נסאר וקוקסי הודחו

המאמן דראגן סטויקוביץ' נשמע אופטימי אף הוא ואמר: "נכון שבתקופה האחרונה הרבה מאוד מהתוצאות שלנו לא טובות, אבל הקבוצה עוברת תהליך חיובי. אני חושב שהניצחון מוכיח שהשחקנים מבינים את שיטת המשחק והניצחון הזה הוא מאוד משמעותי עבורנו".

גוואנז'ו R&F וגוואנז'ו אברגראנדה ישובו וייפגשו במסגרת הליגה בעוד 9 ימים, ב-29 ביולי, ובמועדון של ערן זהבי מקווים שהמועדון יחגוג ניצחון ליגה ראשון על היריבה העירונית השולטת בכדורגל הסיני.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully