וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של בית"ר ירושלים מול פלובדיב ישודר בצ'רלטון, בלם לוריין מתקרב

20.7.2017 / 9:47

אחרי שזכויות השידור המקוריות היו שייכות לערוץ אינטרנטי, הושג הפיתרון שיאפשר לאוהדים לצפות במשחק מול פלובדיב בערוץ ספורט 1 ו-HD. התקרבות עם לוריין לגבי הבלם לינדזי רוס

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משימה קשה בבולגריה. שרון מימר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (רביעי) את האימון המסכם לקראת פלובדיב באיצטדיון בבורגס כאשר לא מעט שחקנים הופתעו מכך שמדובר באיצטדיון ישן יחסית, ודימו אותו לאיצטדיון קרית אליעזר שכבר אינו קיים. סך הכל מצב הדשא בסדר ובבית"ר מרגישים מוכנים לקראת המשחק. המאמן שרון מימר ערך אסיפה טקטית בה שם דגשים בעיקר על שחקני ההתקפה של הבולגרים.

המאמן לא תירגל הרכב גם אתמול אך נראה שיבצע מספר שינויים. הקבוצה תחזור לשחק עם שני בלמים כאשר דוד קלטינס עשוי לפתוח על חשבונו של פריירה וגם ז'אורז'יניו או יוסי בניון עשויים להיכנס להרכב. המאמן שומר את הקלפים עד לרגע האחרון, כאשר בכל מקרה הקבוצה מכוונת לשחק התקפי וללכת על כל הקופה על מנת להכריע את המשחק. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "הצד החזק שלנו הוא ההתקפה ואיתה נצא למלחמה".

כ-1,000 אוהדים של בית"ר צפויים להיות הערב באיצטדיון בבורגס. המשטרה המקומית כבר תיגברה אתמול כוחות ברחובות והשגיחה על אוהדי בית"ר אך הכל עבר חלק ולא היו אירועים מיוחדים. במשטרה מתכננים הפרדה מוחלטת בין הקהלים וזו תמנע כל מגע בין הצדדים על מנת לנטרל כל סיכוי להתלקחות.

עוד בנושא

שרון מימר לקראת בוטב: "הם קבוצה מאורגנת עם שחקנים מוכשרים"
חוויית האהדה האולטימטיבית: על האוהדים ה"משוגעים" שמלווים את הקבוצה לחו"ל

אוהדי בית"ר ירושלים עם כרזה של אלי אוחנה. ברני ארדוב
יוכלו לראות את המשחק בטלוויזיה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

ובינתיים, נמצא פיתרון לשידור משחקה של בית"ר והוא ישודר בערוץ בתשלום של ספורט 1 וספורט 1 HD. המהלך התאפשר אחרי מו"מ ממושך ומסע לחצים של אוהדים ובכירים בקבוצה ובממשלת ישראל (שרת הספורט מירי רגב ושר התקשורת איוב קרא הודיעו הבוקר שהם אלו ששינו את המצב). בעיקרון, הכללים של חברת הכבלים והלווין מחייבים שמשחקי חוץ יהיו משודרים בערוץ פתוח בטלוויזיה, אבל בצ'רלטון טוענים שקיבלו אישור לחרוג מכך הערב.

כזכור, במהלך השבוע אף גורם ישראלי לא קנה את זכויות השידור של המשחק בעקבות המחיר הגבוה שביקש בעל הזכויות (20 אלף יורו), כאשר ההצעה הגבוהה שהתקבלה עמדה על סך של 12 אלף יורו. החל מאתמול בערב נעשו ניסיונות למצוא פיתרון כאשר אוהדים רבים של בית"ר זעמו ואיימו להתנתק מערוצי הספורט בתשלום אם המשחק לא ישודר.

בנוסף ישודר הערב המשחק של בית"ר ירושלים באופן מלא ברדיו "גלי ישראל", ישירות מבולגריה. ניתן יהיה להאזין לשידורים גם באינטרנט וברדיו גלי ישראל (94/106.5FM).

בתוך כך, ביממה האחרונה חלק התקדמות משמעותית במו"מ בין בית"ר ירושלים לבין לוריין הצרפתית בנוגע לאופציית הרכישה של הבלם לינדזי רוס. לוריין דרשה תחילה אופציית רכישה בסך 500 אלף יורו בתום העונה, אך כעת ירדה מעט בדרישותיה וישנו פער של פחות מ-100 אלף יורו בין הצדדים. ההערכה היא כי העיסקה תיסגר עד לתחילת השבוע הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully