וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אלכס רוזנברג עשוי להצטרף

20.7.2017 / 8:09

המתאזרח (25, 2.01) שרשם בעונה שעברה 6.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק עשוי להיות הרכש הרביעי הקיץ של הקבוצה מהשרון אחרי דומיניק ארצ'י, שון דאוסון וסם סינגר

בני הרצליה הפתיעה השבוע את ליגת העל כשצירפה את שחקן נבחרת ישראל שון דאוסון לשנתיים הקרובות, אלא שהקבוצה של אלדד אקוניס ומיקי גורקה עוד לא סיימה לבנות את הסגל הישראלי שלה. לוואלה! ספורט נודע כי הרצליה פנתה למתאזרח של מכבי קרית גת מהעונה שעברה, אלכס רוזנברג, והציעה לו להצטרף לשורותיה, כשהצדדים מנהלים מגעים בימים אלה.

שחקן מכבי קרית גת אלכס רוזנברג. ברני ארדוב
בדרך להרצליה. אלכס רוזנברג/ברני ארדוב

רוזנברג (25, 2.01) נחשב לשחקן מאוד מבטיח כבר בתיכונים בניו ג'רזי, מה שגרם לאוניברסיטת קולומביה, הנחשבת מבחינת תוכנית הלימודים שלה, לצרפו כשחקן מוביל כבר בשנתו הראשונה. בעונת 2013/14, עונתו השלישית במכללה, הוא רשם פריצה מרשימה עם 16 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, כשהוא נבחר לחמישיית השנה באייבי ליג, ומוביל את כל המכללות בקליעות עונשין למשחק. דווקא בנקודת הזמן הזו הוא סבל מפציעה בכף הרגל שגרמה לו להחמיץ ארבעה חודשים, מה שאילץ אותו לוותר על עונה אחת ולחזור רק בקיץ שעבר לפעילות. בעונת הסיניור שלו בקולומביה רשם 13.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. אשתקד הגיע לישראל ורשם ב-32 משחקים במדי קרית גת 6.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

הסגל של בני הרצליה כולל נכון לשלב הזה את הזרים טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' שממשיכים מהעונה שעברה ודומיניק ארצ'י שחתם הקיץ, לצד הישראלים אור לאומי, תום מעיין, ודי ג'יי שארפ שממשיכים עונה נוספת, המתאזרח החדש סם סינגר וכמובן הרכש הנוצץ שון דאוסון. במועדון מתלבטים האם לפרוש מהיורופקאפ לאור העובדה שיצטרכו לעבור שני סיבובי מוקדמות כדי להכנס לשלב הבתים במפעל, והמשחק הראשון במוקדמות ייצא על ערב ראש השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully