וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר לקראת בוטב: "הם קבוצה מאורגנת עם שחקנים מוכשרים"

19.7.2017 / 19:20

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק הגומלין מול הבולגרים (חמישי, 20:30) במוקדמות השני של הליגה האירופית. שכטר: "צריכים להגיע מרוכזים, יהיה משחק קשה". ז'אורז'יניו צפוי לפתוח

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. יוסי ציפקיס
דרוך לקראת המשחק. שרון מימר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בבורגס לקראת משחק הגומלין מול בוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי, 20:30). אחרי שהמשחק בארץ הסתיים ב-1:1, הצהובים-שחורים יודעים שהם מוכרחים להשיג ניצחון או תיקו 2:2 ומעלה כדי להעפיל לשלב הבא ולפגוש את מאריטימו מפורטוגל.

המשטרה בבורגס העלתה את הכוננות לקראת המשחק ונערכת בכוחות מתוגברים, כשעל פי ההערכות בבולגריה יותר מ-1,000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק ויצטרפו לכ-10,000 אוהדי בוטב.

* מאריטימו, שתפגוש את בית"ר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אם הירושלמים יעברו את בוטב פלובדיב, הפסידה 1:0 במשחק הכנה לצ'אבס. המבחן האחרון של הפורטוגלים לפני שייכנסו למעגל המשחקים באירופה יהיה מול לאס פלמאס.

עוד בנושא:

התמריץ של בוטב פלובדיב: 1,500 יורו לכל שחקן אם ידיחו את בית"ר
בית"ר ירושלים: לינדזי רוז מתקרב, הוראה לסגור את עומאר קוסוקו
לחץ אדיר בבית"ר ירושלים: "אסור לחזור על ההפקרות הטקטית"

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
מצפה למשחק קשה. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, שצפוי לחזור למערך של שני בלמים, אמר: "ראינו את מה שהתכוננו אליו, בוטב קבוצה מאורגנת שיודעת לצאת בצורה טובה להתקפות מתפרצות עם שחקנים מוכשרים. ידענו שיהיה לנו קשה במשחק הראשון ואני חושב שגם מחר יהיה משחק קשה".

איתי שכטר הוסיף: "המשחק הראשון היה קשה מאוד. יכולנו לנצח, אבל גם בוטב הגיעה למצבים טובים. אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה מחר. אנחנו צריכים להגיע מחר יותר מרוכזים, אחרי שבמשחק הראשון הגענו להרבה מצבים".

מאמן בוטב פלובדיב, ניקולאי קירוב, אמר לקראת המשחק: "ה-1:1 מהמשחק הראשון זו תוצאה טובה, אבל אנחנו מתמודדים עם יריבה חזקה. אני קורא לאוהדים שלנו להיות השחקן ה-12, עם התמיכה שלהם נוכל לעבור את בית"ר. ההפסד לפירין בליגה כבר מאחורינו ואנחנו חייבים למצוא את הדרך לעבור את בית"ר. אני מרוצה מכך שכל שחקני הסגל בריאים".

הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר (אריק סאבו), ז'אורז'יניו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

הרכב משוער בוטב פלובדיב: איבן צ'בורוביץ', צבטומיר פאנוב, פלאמן דימוב, ויקטור גנב, יורדן מינב, יאיא מלג'ה, סרקאן יוסיין, לצ'זאר בלטאנוב, קרום סטויאנוב, טודור נדלב, עומאר קוסוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully