וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסטנטין יפתח בהרכב בני יהודה בחמישי, בכורה בהרכב לצ'יבוטה

הזהובים יארחו את טרנצ'ין אחרי 1:1 בסלובקיה (חמישי, 20:00, ספורט2). קונסטנטין יחליף את קנדיל המושעה. יוסי אבוקסיס: "המשחק הראשון נתן הרבה אמונה שאפשר לעשות את זה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים, לקראת משחק הגומלין מול טרנצ'ין הסלובקית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט2). אחרי 1:1 במשחק הראשון, הכתומים רוצים להשלים את העבודה ולהעפיל לשלב הבא, שם ממתינה זניט סנט פטרסבורג.

שי קונסטנטין יחליף בעמדת המגן הימני את מאור קנדיל המורחק, כשיוסי אבוקסיס ישמור על המערך שפתח גם במשחק בסלובקיה ויעלה עם שלושה בלמים. מאוויס צ'יבוטה יערוך הופעת בכורה בהרכב של הכתומים וינסה לעזור לנריוס ולסקיס בחלק הקדמי.

עוד בנושא

ליגה אירופית: בני יהודה סיימה ב-1:1 מול טרנצ'ין בסלובקיה
היריבה האפשרית הבאה של בני יהודה: זניט סנט פטרסבורג
חשש בבני יהודה: ברק אברמוב עשוי למכור את המועדון

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם איציק עזוז. יוסי ציפקיס
עוד לא חושבים על זניט. אבוקסיס ועזוז/יוסי ציפקיס

המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "התוצאה במשחק הקודם נותנת הרגשה טובה להמשך, למרות שעברה רק מחצית מהמפגש. במשחק הקודם כבשנו שער מהיר שנתן לנו כוח אבל גם גרם לנו לרדת אחורה, אולי מוקדם מידי. המשחק הראשון נתן לי המון אמונה שאפשר לעשות את זה".

המאמן הוסיף: "בני יהודה עוד תתחזק לקראת פתיחת הליגה. אני רוצה להביא שחקנים שיוכלו לעוזר ולא להביא שחקנים תחת לחץ. היום זה נראה קצת פחות טוב, אבל אני מרוצה מהדרך שלנו ומאמין שהיא תהיה טובה בסוף. למרות הלחץ של המשחקים באירופה, אנחנו משתדלים לעשות את העבודה עם מי שנמצא כרגע".

איציק עזוז: "מקווה מאוד שנהיה בשלב הבא, הגענו לסיטואציה שאפשר לעבור. לא היהי קל אבל זה אפשרי. כל שחקן צריך לעבור את החוויה של משחקים באירופה, לא כולם זוכים".

הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, רועי גורדנה, סתיו פיניש, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ולסקיס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
הסגל עוד בבנייה. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

בטרנצ'ין ישנה התרגשות נוכח האפשרות לשחק נגד זניט סנט פטרסבורג בסיבוב הבא, אבל אחרי התוצאה המאכזבת בשבוע שעבר, הסלובקים יודעים שהדרך לשם ארוכה וקשה.

"אנחנו חייבים לקחת את האחריות לידיים שלנו", אמר המאמן מרטין שבלה, "אם אתה נעשה טעות, היריבה תעניש אותנו. נהיה חייבים להיות אפקטיביים בחלק הקדמי. אם נשמור על שער נקי, יש סיכוי טוב שנעלה שלב, אבל נהיה חייבים להיות אחראים מאחור".

השוער אדריאן חובאן הוסיף: "קודם כל, אנחנו מאמינים שנצליח לכבוש. אנחנו צריכים לשלוט במשחק, להיות מרוכזים ולשחק עם תשוקה. אני מאמין בקבוצה שלנו".

הרכב משוער, טרנצ'ין: אדריאן חובאן, רודני קלוסטר, פטר קלשצ'יק, לוקאש סקובאיסה, קסטון ג'וליאן, דסלי אובינק, עבדול זובאירו, יקוב פאור, גיורגי ברידזה, הילארי גונג, אנטוניו מאנצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully