וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל הוצג בגראן קנאריה: "המטרה שלי היא ליהנות מכדורסל"

הרכז בן ה-29 הוצג בקבוצתו החדשה והתראיין באריכות: "שמעתי דברים נהדרים על המקום הזה מכל מי ששאלתי. אני חבר טוב לקבוצה ויכול לעשות כל מה שיבקשו ממני לעשות כדי לעזור לקבוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקל במדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכז הישראלי גל מקל הוצג היום (רביעי) בקבוצתו החדשה, גראן קנאריה. מקל בן ה-29, ששיחק בעונה וחצי האחרונות במכבי תל אביב, התראיין במסיבת העיתונאים בה הוצג ודיבר נרחבות.

"שמעתי דברים נהדרים מהרגע הראשון על המקום הזה", אמר מקל, "דיברתי עם הסוכן שלי לגבי האפשרות שאגיע לכאן, דיברתי עם די ג'יי סילי ששיחק איתי בעונה החולפת וישחק איתי גם פה. הוא אמר לי דברים נהדרים על המועדון, הקבוצה והאנשים. ביומיים בהם אני פה קיבלתי את כל המידע שאני צריך לגבי המועדון, אני נרגש מאוד להיות כאן ומקווה שתהיה עונה מיוחדת.

"אני רכז, אז אני רוצה להפוך את כולם לכמה שיותר טובים ואני כאן כדי לעשות מה שהקבוצה רוצה ממני. אם יצטרכו, אני אעשה הגנה, אהיה המנהיג וגם אייצר נקודות, אעשה כל מה שאני יכול. ממה שאני מבין, המועדון והקבוצה מתמקדים בעבודה קבוצתית, לשחק ביחד ואני חושב שזה משהו שמתאים לסגנון שלי בצורה מושלמת. אני מצפה כבר להיות חלק מהקבוצה ומהמועדון.

"כמובן שאני מכיר את המועדון, גראן קנאריה הוא שם גדול באירופה. הקבוצה משחקת בליגה הספרדית, ביורוקאפ. בעונה שעברה ראיתי כמה משחקים מהליגה הספרדית וכמה מהיורוקאפ ואני זוכר שהפועל ירושלים שיחקה נגד גראן קנאריה. אני יודע שהקבוצה הייתה הישגית מאוד בשנים האחרונות והמטרה שלי היא לעזור לקבוצה להמשיך לגדול כי זה מועדון שהשיג הישגים מדהימים וצריך להמשיך לגדול.

"קודם כל אני אוהב מאוד כדורסל וזו המוטיבציה הגדולה ביותר שלי. לכל מקום שאני הולך אליו, אני מנסה להיות השחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות ולעזור לקבוצה להיאבק על תארים. אנחנו צריכים להיות הכי טובים שאפשר. בקריירה של כדורסלן אתה מגיע למצבים שאתה לא יכול לשלוט בהם וזה מה שקרה בקיץ ואני כבר ב-29, יש לי עוד 5-4 שנים להיות בטופ של הקריירה שלי וזו הזדמנות נהדרת בשבילי ואני רוצה להצליח כאן. המטרה שלי היא ליהנות מהכדורסל וזה הדבר הכי חשוב בשבילי כי רק כך אפשר להצליח. מחוץ למגרש אני חושב שאני חבר טוב לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully