וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה סיימה משחק הכנה ב-1:1, רומאריו וויליאמס מועמד

19.7.2017 / 21:32

החלוץ בן ה-22, שנרשם במדיה שש הופעות במדי נבחרת ג'מייקה, הוא אחד המועמדים למלא את משבצת הזר בהתקפה של דראפיץ'. דודי תירם שחתם יחל להתאמן במחנה. ערן לוי כבש מול הפולנים

צילום: שלומי גבאי, עריכה:אריאל תמרין

מכבי נתניה העסוקה במחנה אימונים בפולין ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ נוסף. אחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ הג'מייקני רומאריו וויליאמס שמשתייך לנבחרת ג'מייקה ומשחק בליגה השנייה בארצות הברית. מדובר בחלוץ בן 22 בגובה 1.80 מטר. וויליאמס מושאל מאטלנטה יונייטד לקבוצת צ'רלסטון בטרי. בעונה החולפת הוא כבש 14 שערים ב-15 משחקים בליגת ה-USL האמריקאית.

לוויליאמס מנבאים עתיד מזהיר בארצו. הוא נבחר שלישי בדראפט 2015 של ה-MLS על ידי מונטריאול אימפקט והספיק לרשום במדיה שתי הופעות לפני שהושאל לקבוצת הבת. יש לו שש הופעות בנבחרת ג'מייקה, במדיה ערך את הבכורה בנובמבר 2016. לפני 10 ימים הוא כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים, ב-0:2 של ג'מייקה על קוראסאו בשלב הבתים של גביע הזהב. ביום שישי ישחק עם נבחרתו ברבע הגמר נגד קנדה.

הבלם דודי תירם שחתם בקבוצה יחל להתאמן עם חבריו החדשים במחנה האימונים בפולין. נתניה קיימה את משחק ההכנה הראשון שלה במחנה, וסיימה ב-1:1 מול פוגון שדלצה, כאשר לזכותה כבש ערן לוי. בהמשך המחנה היא תפגוש שתי קבוצות מקומיות נוספות: גורניק לצ'נה מהליגה השנייה, וכן אנרגיה קוז'ניצה החובבנית.

רומאריו וויליאמס, נבחרת ג'מייקה, מול הנרי רומרו, נבחרת אל סלבדור. GettyImages
שם מעניין, תרתי משמע. רומאריו וויליאמס במדי ג'מייקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully