וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תומר גינת סובל מחבלה בברך, בספק לאוניברסיאדה

19.7.2017 / 12:11

הפורוורד המוביל של האדומים נפגע באימון הנבחרת האולימפית וייעדר בחודש הקרוב מפעילות. האדומים מחכים לשחרורו של רפי מנקו מהפועל ירושלים, כשגם באילת ובראשון לציון עוקבים מקרוב

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
היה חשש כי יזדקק לניתוח. גינת/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) כי שחקן הקבוצה תומר גינת, אשר נפצע שלשום באימון הנבחרת האולימפית, לא סובל מפגיעה ברצועות הברך, אלא מחבלה חמורה בברך ימין.

בהפועל חששו כי גינת יצטרך לעבור ניתוח, אך ההחלטה כעת היא שהוא ינוח כחודש ימים, ועשוי לפספס את משחקי האוניברסיאדה שייערכו באמצע חודש אוגוסט. לאחר המנוחה תיערך לגינת הערכה מחדש לגבי מצבו.

במקביל, האדומים ממשיכים לנסות ולהתחזק לקראת העונה הקרובה. בהפועל מעוניינים לצרף את הפורוורד רפי מנקו מהפועל ירושלים, אך בשלב הזה הודיעה הקבוצה מהבירה כי השחקן לא ישוחרר.

עוד בנושא
הפועל חולון: טיישון תומאס חתם לעונה הבאה
עודד קטש: "לא אתן לאיש לפגוע בשמי הטוב, דרישותיי הכספיות לא היו מופרזות"

רפי מנקו שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
שחקן מבוקש. רפי מנקו/לירון מולדובן

למרות זאת, ההערכות הן שבימים הקרובים הצדדים צפויים לסכם את עזיבתו של מנקו והוא ייצא לשוק. שתי קבוצות נוספות שמעוניינות מאוד לקלוט את השחקן הן הפועל אילת, אליה היה הושאל בעונה שעברה, ומכבי ראשון לציון, שמחפשת שחקן בעמדה זו כדי לסגור את הסגל.

הסגל של האדומים כולל נכון לשלב זה של העונה רק שחקנים שממשיכים חוזה - אדריאן בנקס, הקפטן רביב לימונד, תומר גינת, צוף בן משה, שגם סובל מפציעה בכתפו ודניאל איידן. בהפועל צפויים לנסות ולצרף גארד ישראלי לסגל, כשאחד המועמדים הוא רועי הובר הצעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully