וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ של בוטב פלובדיב: 1,500 יורו לכל שחקן אם ידיחו את בית"ר

19.7.2017 / 11:51

המשטרה בבורגס נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק במוקדמות הליגה האירופית. הערכה: יותר מ-1,000 אוהדי בית"ר יגיעו לבולגריה. בקבוצה מעריכים כי רוז יסכם עד תחילת השבוע הבא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הגיעה לבולגריה ותקיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בבורגס לקראת משחק הגומלין מול בוטב פלובדיב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית בחמישי ב-20:30. הבולגרים חזרו מרוצים מאוד אחרי ה-1:1 במושבה, מאמינים כי הכול תלוי בהם וכדי לתמרץ עוד יותר את השחקנים החליטו על בונוס של 3,000 לב בולגרי (כ-1,500 יורו) שיוענק לכל שחקן אם הקבוצה תצליח להדיח את בית"ר בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי, בו מחכה למנצחת מאריטימו הפורטוגלית.

לרשות המאמן ניקולאי קירוב יעמוד סגל מלא, כשגם הקפטן לצ'זאר בלטאנוב, שהחמיץ את המסע לישראל ונעדר ממחזור הפתיחה של הליגה בו הפסידה בוטב 1:0 בבית לפירין, חזר להתאמן למרות השבר באחת מאצבעות רגל ימין ויוכל ליטול חלק במשחק.

עוד בנושא
מגן הונבד: "חבל שהקהל לא יוכל לעזור לנו, אבל זה לא תירוץ"
בשאקשהיר ביררה פרטים על אלחמיד לאחר משחק ההכנה מול אשדוד

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב, שחקני בוטב פלובדיב חוגגים. ברני ארדוב
מאמינים שהכול תלוי בהם. שחקני בוטב/ברני ארדוב

השוער איבן צ'בורוביץ', שמחרים את התקשורת הבולגרית תקופה ארוכה והואשם בספיגת השער במושבה, התבקש להגיב ואמר: "אל תאשימו אותי, אבל אני לא מדבר עם עיתונאים. אין לי כלום נגדכם, אבל אני מאוכזב מהגישה של התקשורת באופן כללי".

המשטרה בבורגס העלתה את הכוננות לקראת המשחק ונערכת בכוחות מתוגברים, כשעל פי ההערכות בבולגריה יותר מ-1,000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק ויצטרפו לכ-10,000 אוהדי בוטב.

גם בכל הנוגע לשחקני רכש נראה שיש התקדמות. נציגי הבלם הצרפתי לינדזי רוז מאמינים שעד סוף השבוע בית"ר ולוריין יגיעו להבנות והשחקן יצטרף לקבוצה בתחילת שבוע הבא. גורם המעורה בפרטים אמר ש"ההערכה היא שזה ייסגר, אך אם בית"ר תודח מחר הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully