וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לאדי גוטליב 200 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים

19.7.2017 / 9:50

הבלם, שעלות כרטיסו עומדת על כשני מיליון שקל, שוהה במתחם האימונים של הירוקים בפולין יחד עם הפועל תל אביב. דורש 260 אלף יורו כדי לנחות עם הקבוצה בשישי בישראל. במועדון כבר בדקו את העלויות של מיז'ייבסקי. דיווח: איולפסון ייצא למבחנים בפאלרמו מהסרייה B

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר משחק ההכנה מול לגניצה, באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הגישה הצעה של 200 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים לבלם הפועל תל אביב אדי גוטליב, ומנסה לסכם את העברתו כדי שיצטרף אליה עד החזרה לישראל ביום שישי לפנות בוקר. השחקן דורש 260 אלף יורו לעונה והצדדים אמורים לשוחח שוב ביממה הקרובה. האדומים הגיעו למתחם האימונים של מכבי חיפה בפולין, שם הם עורכים את מחנה האימון שלהם לקראת העונה הבאה, ואם תושלם העברתו הוא ישוב עם הירוקים לישראל בסוף השבוע.

חיפה מנהלת כרגע מגעים עם השחקן עצמו, כשבמידה ויושג סיכום על שכרו היא תפנה לאחים ניסנוב במטרה לסכם את ההעברה. יש לציין כי גוטליב לא נפגש עם ראשי המועדון במתחם האימונים בפולין, והשיחות מתנהלות בין נציגו למנכ"ל אסף בן דב. "דמי המעבר של גוטליב לחיפה סוכמו עוד לפני שסגר ברוסיה. הנושא העיקרי זה השכר שלו", אמר מקורב לעסקה. גוטליב אמור להרוויח שכר של כ-250 אלף יורו לעונה, כשחיפה תשלם כשני מיליון שקל עבור כרטיס השחקן שלו. "גיא מאוד רוצה את השחקן. יש לו תכניות ספציפיות לגביו, אבל קודם נצטרך להגיע לסיכום לגביו", אישרו במועדון.

עוד בנושא:

טרויסי למכבי חיפה: לא אחתום. מיז'ייבסקי הפולני מועמד
ביזנס או פלז'ר? הכירו את קאיו, הרכש החדש של מכבי חיפה
צפו: מכבי חיפה ניצחה את מידז' לגניצה במשחק הכנה 0:1

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בכל זאת ילבש ירוק בעונה הבאה? גוטליב/יוסי ציפקיס

ומה קורה עם הזר השישי שאמור להגיע? לקבוצה הוצעו מספר שחקנים. אחד השחקנים שמועמדותו נבחנת ובמועדון בדקו את העלויות שלו הוא אדריאן מיז'ייבסקי (30), שרשם 41 הופעות במדי נבחרת פולין ובשנים האחרונות שיחק, תמורת שכר גבוה מאוד, בליגות בסעודיה (נקנה תמורת 3.2 מיליון יורו מטרזבונספור) ובאיחוד האמירויות (שלושה שערים וששה בישולים ב-18 משחקים בעונה החולפת). לחיפה הוצע גם הקשר הארגנטינאי סבסטיאן לטו, אך הוא אינו רלוונטי בגלל שמדובר בשחקן כנף ולוזון דורש להחתים קשר עושה משחק. אנטון פאליץ' נמצא בעדיפות נמוכה יותר ממיז'ייבסקי, אך הוא ברשימת המועמדים. "יש כרגע 4-5 מועמדים. לא נחתים זר ביממה הקרובה. ניקח כמה ימים ונקבל החלטה נכונה", אמרו בחיפה.

על פי דיווח באיטליה, הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון ייצא להתרשמות בפאלרמו האיטלקית שירדה לסרייה B. אם ירשים את המאמן ברונו טדינו, פאלרמו תפתח במשא ומתן עם מכבי חיפה. כזכור, לבלם חוזה לעוד ארבע שנים בירוק.

אוהדי מכבי חיפה רוצים את מאור בוזגלו, אבל במכבי חיפה הבהירו לאביו יעקב כי יהיו מוכנים לשלם לו כמו "הישראלי הבכיר בקבוצה". על פי מקורבים לעסקה, בוזגלו האב דרש 1.03 מיליון יורו לעונה כולל מענק חתימה, בחוזה לשלוש שנים. חיפה הציעה כ-400 אלף יורו, ומענק חתימה מקסימלי של 100 אלף יורו, סכום שאותו היא לא משלמת לאף שחקן ישראלי. בוזגלו שוחח השבוע עם ראשי המועדון וביקש לקבל הצעה ראשונה בכתב, זאת משום שבפגישה האחרונה עם ראשי המועדון דיברו הצדדים על הסכומים בעל פה. בהמשך אמורה להיערך פגישה נוספת. על פי ההערכות, החתמת בוזגלו עשויה לשבור את שיא המינויים. עד כה נמכרו 14,120.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully