וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה מנסה לגייס את לברון המתוסכל, אירווינג מודה: "מצב מוזר"

בעקבות הדיווחים על המרירות של ג'יימס כלפי הנהלת הקאבס, קבוצות אחרות כבר החלו לנסות לשכנע אותו להצטרף גם באמצעים לא רשמיים. בן סימונס צייץ, מג'יק רמז, ובקליבלנד מצפים לתגובה

צילום מסך

בהיעדר החתמות וטריידים משמעותיים, ב-NBA עסוקים בימים האחרונים בסוגייה עתידית הרת גורל: האם לברון ג'יימס מתכנן להישאר בקליבלנד אחרי שיסתיים חוזהו בקיץ הבא, ואם לא, מה יהיה יעדו הבא? שלשום דווח ב-USA TODAY כי לברון מתוסכל מהמהלכים הדלים של הקאבס בפגרה, שבולטים עוד יותר על רקע ההתחזקות המאסיבית של כמה וכמה קבוצות בעלות שאיפות בליגה. כל זה מצטרף לחוסר הוודאות ששורר אצל הקאבס מאז הפרידה מהג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, לה ג'יימס התנגד.

מאז עזיבתו של גריפין עוזרו קובי אלטמן נכנס למשבצת שלו כמקבל ההחלטות של הקאבס, אולם לעת עתה נראה שהוא מתקשה להניע מהלכים, והסגל של הקאבס נותר זהה לחלוטין ביחס לזה של העונה שעברה. המרירות של ג'יימס גברה בשבועות האחרונים אחרי שהקבוצה ניהלה משא ומתן לטריידים על שניים מהשחקנים הכי מבוקשים בליגה, ג'ימי באטלר ופול ג'ורג' - וכשלה בשני המקרים. אמש דווח כי דווקא ג'ורג' היה קרוב מאוד לעבור לקאבס, אולם אינדיאנה ביטלה את העסקה ברגע האחרון, אחרי שבעלי קליבלנד דן גילברט כבר תכנן להתקשר לג'ורג'. בסופו של דבר הסמול פורוורד המצוין עבר לאוקלהומה סיטי, ולברון נשאר ללא כוח עזר משמעותי פרט לקיירי אירווינג וקווין לאב.

עוד בנושא:

בניגוד לציפיות: מאנו ג'ינובילי יאריך את חוזהו בסן אנטוניו בעונה נוספת
ללא לונזו בול: הלייקרס ניצחו את פורטלנד וזכו באליפות ליגת הקיץ
חידון למתקדמים: האם תצליחו לנחש איזה שחקן NBA ירוויח העונה יותר?

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
החיים ב-LA מזמינים ונוחים. לברון/AP

בכל מקרה, הקבוצה הכי אטרקטיבית עבור ג'יימס הייתה ונותרה לוס אנג'לס לייקרס. לברון הגיע ללאס וגאס לצפות במשחק אחד ויחיד במסגרת ליגת הקיץ, ובאופן לא מפתיע היה זה משחק של הלייקרס, במהלכו הוא נראה כמי שמתרשם עמוקות מהרוקי המדובר לונזו בול. לג'יימס כבר יש בית בבעלותו בלוס אנג'לס והרבה מהעסקים שבהם הוא מעורב מבוססים אף הם ב-LA. אמש ציין מג'יק ג'ונסון, אולי עם קריצה ללברון ג'יימס, ש"כבר מהקיץ הבא הלייקרס יהפכו שוב ליעד מספר 1 עבור השחקנים הכי טובים בעולם".

אמש התייחס אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN לאפשרות שלברון יעבור ללייקרס בקיץ הבא, למרות שבנקודת הזמן הזו, כפי שנראה כרגע, היא לא אמורה להיות קונטנדרית אמיתית. "יהיה קשה ללברון לעזוב למקום שיזדקק לעוד שנה- שנתיים כדי להפוך לכוח משמעותי בליגה. לדעתי, הוא יעבור אך ורק לקבוצה שמוכנה להתמודד על האליפות כאן ועכשיו. אבל מצד שני, אני חושב שגם לברון מסתכל מסביב ולא רואה אף קבוצה שבאמת יכולה לדגדג את גולדן סטייט, ואולי זה יגרום לו לעשות בחירה פחות מושכלת וללכת למקום שיעשה לו טוב. הלייקרס אמור להיות מקום כזה, על הנייר", טען.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מנסה לגייס את לברון? הציוץ של בן סימונס

בעקבות הפרסומים על כך שלברון מתוסכל, החלו גם מאמצי גיוס בלתי רשמיים. בן סימונס מפילדלפיה שלח ציוץ מסתורי לג'יימס שכוונתו לא ברורה, אולם בארה"ב כבר פירשו זאת כניסיון לגייסו לסיקסרס.

קיירי אירווינג הודה אמש בראיון לספורטס אילוסטרייטד ש"אנחנו נמצאים במקום מוזר כרגע. אנחנו צריכים קודם כל לוודא שכל הפאזל מהעונה שעברה נשאר כמו שהוא, ורק אחר כך לחשוב מה הלאה. בקיץ הזה קורים הרבה דברים משוגעים ב-NBA, אבל אני בטוח שגם הארגון שלנו רוצה לעשות כמה וכמה דברים עד שהעונה תתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully