וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשאקשהיר ביררה פרטים על אלחמיד לאחר משחק ההכנה מול אשדוד

19.7.2017 / 7:53

הבלם צד את עיניה של הקבוצה הטורקית לאחר שהתמודד בהצלחה מול עמנואל אדבאיור במשחק ההכנה מולה (2:2). קוקורוביץ' הגיע למבחנים ומנסה להרשים, אולם פאראייבה עשוי להיות זה שיחתום

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הרשים מול אדבאיור. אלחמיד/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד סיימה אתמול (שלישי) ב-2:2 מול בשאקשהיר הטורקית במחנה האימונים שעורכת הקבוצה בצפון סלובניה ומי שצד את העין של הצוות המקצועי אצל סגנית אלופת טורקיה הוא בלם אשדוד חאתם עבד אלחמיד ששיתק את עמנואל אדבאיור והסתדר מצוין עם השחקנים הקדמיים של הקבוצה מאיסטנבול. בסיום משחק האימון ביררו הטורקים פרטים על אלחמיד והבינו כי הוא שיחק בעבר בבלגיה וברומניה.

מ.ס אשדוד רכשה את הבלם המהיר מגנט הקיץ בסכום של 500 אלף יורו והכוונה של השחקן ושל מ.ס. אשדוד היא למכור אותו בעתיד ולאפשר לו להתקדם. גם שחקנים במ.ס. אשדוד החמיאו בסיום המשחק לאלחמיד ואמרו לו כי הוא טוב יותר מהבלמים של בשאקשהיר וכי זה רק שאלה של זמן עד שהוא יקפוץ מדרגה לקבוצה גדולה יותר.

למחנה של אשדוד הגיע אתמול הקשר הקרואטי קווין קוקורוביץ' שכבר נבחן בעבר במ.ס. אשדוד וכעת ינסה שוב לצוד את עיניהם של ראשי הקבוצה כדי לזכות בחוזה. קוקורוביץ' בן ה-22 שיחק בעונה שעברה בקופר הסלובנית וב-24 משחקים כבש שער אחד ובישל שלושה. למרות שהשחקן הגיע אתמול למבחנים, ספק אם באשדוד יצרפו אותו שכן אחרי המשחק אתמול קיימת כוונה להחתים את הקשר הברזילאי ז'יל פאראייבה על חוזה לעונה הבאה ונראה כי הזר השישי של אשדוד עשוי דווקא להיות חלוץ.

צפו בשערים של מ.ס. אשדוד לרשת איסטנבול בשאקשהיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully