וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רמז עבה בדרך לעזיבה: אביו של ניימאר ימריא לפריס כדי לסגור

למרות ההכחשות, בברזיל ובצרפת מתעקשים שמעברו של ניימאר לפ.ס.ז' קרוב מתמיד. אביו, שמסוכסך עם ראשי ברצלונה ודוחף את בנו לעזוב, ייפגש עם אל חאליפי. המטרה: לגבור על מסי במאבק על כדור הזהב

AP

מחול השדים סביב ניימאר מסרב להסתיים: למרות שבברצלונה מכחישים כי הכוכב הברזילאי הגיע לסיכום עם פריס סן ז'רמן על הצטרפות כבר בקיץ הקרוב, כל הסימנים מראים שהמהלך הסנסציוני הזה קורם עוד וגידים. אמש (שלישי) פורסם כי סן ז'רמן מוכנה להפעיל את סעיף השחרור הגרנדיוזי שלו מברצלונה העומד על 222 מיליון יורו ולהעניק לו שכר שנתי של כ-25 מיליון יורו, וכן כי על רקע ההתקדמות במגעים המנהל המקצועי של הצרפתים חזר מארצות הברית לפריס כדי לקדם את העסקה.

הבוקר מתברר כי גם אביו של ניימאר, המעורב עד מאוד בהחלטות הקריירה של בנו, נמצא בדרך לעיר האורות כדי להתקדם ולהשיג פריצת דרך שתסלול את העסקה היקרה אי פעם. אביו של ניימאר עשוי להיות איש המפתח בכל הסיפור. בתקופה האחרונה, כך מדווחים בספרד, הסכסוך שלו עם ראשי ברצלונה, שהחל עם שערוריית המס וסימני השאלה החוקתיים בנוגע לחתימתו בקבוצה, גבר בשבועות האחרונים והגיע ל"נקודת אל חזור".

עוד בנושא:

דיווח: ניימאר יעזוב את ברצלונה לטובת פ.ס.ז', "דני אלבס מעורב"
"המנהל של פ.ס.ז' הובהל חזרה לפריס כדי לקדם את העסקה"
רכש לברצלונה? ארנסטו ואלוורדה טוען: "מרוצה ממה שיש לי"

ניימאר, פריס סן ז'רמן.
איש המפתח הוא אביו. ניימאר ב"מדים החדשים"

גם ב"מארקה" טוענים שבשבועות האחרונים ניימאר ג'וניור הפך יותר ויותר מעורב ודיבר על ליבו של בנו בניסיון לשכנעו לעזוב את ברצלונה ולצאת לדרך חדשה, בה מסי לא יאפיל עליו ויגנוב לו את הפוקוס. "לניימאר נמאס להיות הסגן של מסי", נכתב ב"מארקה". "הוא הבין שכנראה לעולם לא ישלוט בברצלונה ולא יהיה ה-כוכב של הקבוצה. אחרי שנים שזה לא הפריע לו, פתאום התחיל לקנן בו רצון להפוך לגדול מכולם ולגבור על מסי גם במאבק על כדור הזהב".

עבור ניימאר, מעבר לפ.ס.ז' קורץ במיוחד. הסגל של מועדון הפאר הצרפתי כולל כמה חברים קרובים שלו, ביניהם דני אלבס, לוקאס מורה ומרקיניוס הברזלאים. כבר בקיץ שעבר היו שיחות משמעותיות בינו לבין הקבוצה, אולם בסופו של דבר ניימאר האריך את חוזהו בברצלונה. כעת, כך נראה, הוא שינה את דעתו.

בכלי התקשורת הקטלאנים פרסמו ציטוטים של ניימאר המוכיחים כביכול כי אין בכוונתו לעזוב, בהם הוא מצהיר כי הוא "מאושר היכן שאני נמצא" ומגיע אחרי "העונה האישית הטובה בקריירה", אולם מתברר כי הציטוטים הללו, שהוצגו כאילו נאמרו ביממה האחרונה, נלקחו ממנו בכלל לפני כמה ימים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ובינתיים, על רקע השמועות: ניימאר מבלה עם דריימונד גרין באיביזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully